Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
liset schreef:Als we allemaal dezelfde mening hebben, kunnen we BOKT wel sluiten.
En wat is er nou heerlijker dan eindeloos over paarden te zwammen.
Sommige mensen doen het anders dan ik, maar als zij hun mening mogen verkondigen, dan mag ik dat toch ook?
Misschien kunnen we zo toch iets van elkaar leren.
Kritiek kan ook positief uitwerken, dat mag nooit vergeten worden.
Liset.
) lees ik heel graag en af en toe een grappige opmerking er tussendoor verluchtigd de soms zware onderwerpen.
) Percy schreef:...en af en toe een grappige opmerking er tussendoor verluchtigd de soms zware onderwerpen.

orri schreef:En hoeveel topics eindigen in gekat en gekissebis omdat de persoon die ze proberen te helpen alles afdoet....
niet om ideeen vragen, maar meer een bevestiging zoeken van wat zij zelf vinden?

Romkabouter"]
[quote="orri schreef:En hoeveel topics eindigen in gekat en gekissebis omdat de persoon die ze proberen te helpen alles afdoet....
niet om ideeen vragen, maar meer een bevestiging zoeken van wat zij zelf vinden?
).marije999 schreef:Persoonlijk vind ik het erg leuk om de reacties van mensen die verstand van zaken hebben te lezen