vraagje over rijden in kleine bak (voor een keer)+foto.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sim0ne

Re: vraagje over rijden in kleine bak (voor een keer)+foto.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 16:41

15 bij 30 valt wel mee hoor, als de bochten maar niet te erg worden. Als het 10 meter wordt lijkt het me niet echt lekker meer lopen voor het paard

doeg,

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 09:50

Ikzelf rijd bij mn vzpaard in een bak van 20m breed en 30m lang. Gaat perfect, je kan veel wendingen enz rijden, en omdat het een tinker is, en soms dus een beetje omstuimig, is een wat kleinere bak wel fijn ! Knipoog ik heb er dus helemaal geen problemen mee! *LOL*

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-06 19:21

vandaag in de natte bak na al de regen vind ik het wel extra opletten, er zitten dan ook meer oneffenheden in de bak maarja die kunnen ook in een grote zitten, rijden jullie er ook gewoon in als de bak best heel nat is en dat er iets kuiltjes of wat ook door de regen zitten(iets minder stabiele bodem) ik probeer het gewoon niet te lang dan hoor, zo'n 20 minuten.

navet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 13:29

dat kan makkelijk hoor..Knipoog bij mijn verzorgpony's hadden ze eerst een mega kleine binnen bak maar dat ging nog aardig..Knipoog nu is die gelukkig wel groter Haha!