Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bienotje schreef:Ben je soms bang om te falen anders?
jasmijn78 schreef:Hii!
MIJN Moto:
EEN BEETJE EGO IS NIET BAH!
Het bovenstaande staat in haar profiel....
Dus ik denk niet dat Djuukiej iemand is die daadwerkelijk onzeker is. Eerder verwend en een gebrek aan relativerings- en incasseringsvermogen.

Citaat:@ Iepsel; waarom kun je niet tevreden zijn. Perfectie binnen je kunnen is niet elk moment haalbaar, maar dat hoeft niks af te doen aan je tevredenheid.
, Ik wil jullie wel nog even meegeven, dat ik bijna nooit (hooguit 1 keer in de 2/3 weken) zonder begeleiding rijdt. Omdat aanvoelen en zien zoiets aparts is. Ook train ik dus bijna altijd samen met de Eigenaar, waardoor ik eigelijk 'meetrain' op zijn niveau. Oefeningen, proeven, Het paard gesloten rijden, ect.. Misschien dat ik daarom een beetje de pet heb gegooid naar de B en er nooit bij stil gestaan, ik weet niet.. Maar ik ben benieuwd hoe het zondag zal gaan, en zal jullie reacties zeker bij me dragen. Hopelijk dat het dit keer beter gaat, en dat ik me beter kan beperken tot de kleine dingen. Ik zal het zeker vertellen , en erg bedankt, ik sta altijd open voor meer tips enz.
Dus dank jullie, het heeft echt enorm geholpen!
.