Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne
).
neetje86 schreef:ja das makkelijker gezed als gedaan... vooral als je gewoon bang bent! ik weet als ik ga rijden in de bak dat ik toch wel in het zand beland. dus ja ik moet ook wat aan mn instelling doen denk iken zelf niet gelijk mn pony overal de schuld van geven

neetje86 schreef:heb wel les maar haalt niet veel uit t is meer als ik alleen in de bak ben.

.. Dat je op de ruiterpaden(ik weet niet hoe/waar jij buiten rijd?) ook stelling gaat vragen en haar in jouw tempo laat lopen ipv alleen maar crossen.

. Ik heb haar wel een paar tikken met de zweep gegeven na het bokken en vanaf toen ging het opeens hartstikke goed! Nu heel af en toe geeft ze nog een bokje maar dat is niet meer uit spelenderwijze en lang niet zo hoog meer.

* 
morgen om 6uur heb ik les ben zenuwachtig wil je niet weten. dat gaat ze natuurlijk voelen en ga ik er weer naast liggen. ik had zo gehoopt dat ze nu normaal zou zijn dat een weekje op de wei haar goed had gedaan dat ze me lang niet gezien had en daarom en keer voor me wou werken. maar nee
kan wel blijven janken
maar ja heb ik ook niks aan natuurlijk maar t is niet leuk meer!!!! was t een tijdje al niet maar ik voel mezelf het nu ook gewoon opgeven. de zenuwen als ik er op moet rijden worden echt te groot het idee dat ik er morgen weer op moet dat ik les ga hebben dat ze dus waarschijnlijk aangepakt moet worden en dat ik dus weer in het zand eindig!!! het is een vizieuze circel en ik kom er niet uit!!!!!!! vraag me af is dit alles waard bedoel een pony kost zoveel tijd en geld en als het dan zo gaat. weet ook wel dat jullie hier niks aan hebben maar moet gewoon even mn hart luchten. morgen deze tijd zit ik er weer op (of lig ik ernaast) en heb nu al buikpijn is echt niet normaal meer dit. ik weet t gewoon echt echt echt niet meer