Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

die ik ook graag uit wil gaan proberen.
Het is gelukt 
)
- alleen steigerde hij, hoog!

, dit was vast zijn verjaardagspresent aan mij 
gaaf joh, dat ie zo braaf is. Ben echt blij voor je dat het zo goed gaat. Is ook heel goed voor je zelfvertrouwen en voor de band met je paard. Je hebt je probleem toch maar mooi opgelost.

Aurora3 schreef::D![]()
gaaf joh, dat ie zo braaf is. Ben echt blij voor je dat het zo goed gaat. Is ook heel goed voor je zelfvertrouwen en voor de band met je paard. Je hebt je probleem toch maar mooi opgelost.

(weglopen) 
Bedankt voor al jullie tips, ik ga ze uitprinten an allemaal uitproberen!
, want dat heeft hij dus laatst gedaan en na 1, 2 dagen begon het weer.
... Petrarca schreef:Hallo Damber,
Je verhaal klinkt erg goed en herkenbaar (draf galop vooruit of achteruit), ik ga je 'stappenplan' zeker proberen!
Ik verwacht niet dat hij in 1 x stil staat,, want dat heeft hij dus laatst gedaan en na 1, 2 dagen begon het weer.
bedankt voor je reactie, ik zal je zeker op de hoogte houden!
vr. groetjes Petrarca
Damber schreef:Verwacht alleen niet binnen een week dat het is gelukt... .bij mij duurde het 4 maanden voor hij helemaal stil stond....
Aurora3 schreef:Damber schreef:Verwacht alleen niet binnen een week dat het is gelukt... .bij mij duurde het 4 maanden voor hij helemaal stil stond....
Bedoel je dan dat ie niet meteen stilstond, of dat ie pas na een half uur proberen stilstond?? Ik snap namelijk wel ongeveer wat je bedoelt en het lijkt me wel een goede manier op zich. Maar hoe doe je dat dan als ie na een half uur proberen nog niet stilstaat, dan kun je dus 4 maanden niet rijden :S
Hoe ging dat bij jou??
ik d8 al