Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
probleem is opgelost. Ze volgd me weer overal en wil weer de bak in. Ik doe nu ook veel meer aan freestyle met haar. JoanneArnhem schreef:Ik ben benieuwd en wacht af tot het volgende probleem weer komt...
Sorry dat ik dit zo synisch zeg, maar ik denk dat je je problemen dan beter maar weer even kunt laten, als ze toch elke keer weer zomaar opgelost zijn...
ben er namelijk bang voor dat er straks wel weer wat anders is met jou en je paard....
unamie schreef:JoanneArnhem schreef:Ik ben benieuwd en wacht af tot het volgende probleem weer komt...
Sorry dat ik dit zo synisch zeg, maar ik denk dat je je problemen dan beter maar weer even kunt laten, als ze toch elke keer weer zomaar opgelost zijn...
ben er namelijk bang voor dat er straks wel weer wat anders is met jou en je paard....
je haalt de woorden uit mijn mond
monsera schreef:Ik las in 1 van je andere berichten dat je van haar wilt winnen.Wat een scheve gedachte is dit.Je moet juist een team vormen met je paard.Samen proberen om steeds weer een stapje verder te komen.