Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
shettilover schreef:maar in brood zit haver ofzo iets en danword die heelemaal gek
Brood zit helemaal NIETS in.
Maaike14 schreef:Van brood gaan ze echt niet raar doen hoor. Zouden die van mij allang knettergek zijnBrood zit helemaal NIETS in.
Maar ik denk eerder dat je eens moet gaan leren je paard onder controle te gaan houden
Maaike14 schreef:Van brood gaan ze echt niet raar doen hoor. Zouden die van mij allang knettergek zijnBrood zit helemaal NIETS in.
Maar ik denk eerder dat je eens moet gaan leren je paard onder controle te gaan houden
En idd, ik denk dat ie er dan eerder ziek van kan worden dan dat ie zo gaat flippen Kris25 schreef:Zojuist ander topic gelezen van TS, daarin vermeld ze dat de betrefende haflinger een parcours van 1.10 springt met haar, in andere topics gaat hij er in rengalop tijdens de ereronde vandoor. Het is allemaal heel erg ongeloofwaardig.
@Shettilover, graag alleen nog maar topics waarin je echt rijtechnisch advies vraagt...
Edit; even ander topic van TS opgezocht ik quote:Citaat:hoi ik ging met me pony naar de les. en wij hebben geen trailen dus wij gaan lopen .dus in een keer ging me pony bokken en toen ging die strijgeren en bokken dus ik schok me rot maar hij deet het niet hoog .maar hij kwam in de les en vollen galop er tussen uit en giment stond die stil me lera er op en toen was die lief .hij deet nixs met haar en toen ik er weer op en weer vollen galop er tussen uit .
WAt moet ik doen
Wil haar paard niet luisteren gaat ze keihard aan het halster staan te rukken en schreeuwen als ik in de stal bezig ben kan je haar daar nog horen. En maar zeggen dat ik niets van paarden weet
hoe bokt toch grappig kan zijn 
Dus zoals Maaike zei, leren onder controle te houden!

Urielle schreef:Jij hebt de changementen om de pas van een paar maanden geleden gemist

Bienotje schreef:@Shettilover.. Heel simpel, als jij merkt dat ie daarop reageert dan gewoon geen brood (laten) voeren.. Daar heeft Qimm helemaal gelijk in
Maar toch denk ik niet dat het aan dat brood zal liggen.. Is het je al vaker opgevallen (meer dan ruim 5x) want anders lijkt het meer op toeval. Misschien ga jij wel juist als je paard brood heeft gehad bij voorbaat al krampachtig/ gespannen zitten omdat je oververhitte reacties verwacht..
Je paard weet goed wat je voelt, en je hebt er slimme tussenzitten. Ze weten natuurlijk niet dat jij denkt dat het door het brood komt. Maar jíj wist dat wel! Dus je zat waarschijnlijk wat (misschien ongemerkt) gespannen op je paard. Als jij bang/gespannen op je paard zit, doet je paard heel waarschijnlijk de rest
Citaat:hey die staat de heelen dag buiten ik wil hem wel 2 sneetjes brood geven en dan ga jij er maar op dan kan je zien dat die daar niet tegen kan
vincentlover schreef:Citaat:hey die staat de heelen dag buiten ik wil hem wel 2 sneetjes brood geven en dan ga jij er maar op dan kan je zien dat die daar niet tegen kan
goed, ik wil wel langskomen hoor, met 2 sneetjes brood
omstebeurt. Wil ook wel komen hoor
Heeft ze een hengst? in haar profiel staat dat ze alleen een haf een een shet heeft
WowAmigo schreef:klopt, volgens mij was dat liefpony die ze bedoelen. Had ook een hilarisch topic.