.Hij is pas 3! (of nog nieteens?)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.
anjo4ever schreef:nou non
dat klinkt nie allemaal goed
maar mense: ze was wel heel gemeen hoor dus eigelijk moest het ook wel!! en ze is nu heel lief dus dan kan je toch niet zomaar stoppen!! en jullie kennen haar karakter ok niet!!
. anjo4ever schreef:nou non
dat klinkt nie allemaal goed
maar mense: ze was wel heel gemeen hoor dus eigelijk moest het ook wel!! en ze is nu heel lief dus dan kan je toch niet zomaar stoppen!! en jullie kennen haar karakter ok niet!!
Werkelijk, hoe verzin je het?
Ze was heel gemeen dus moest je haar wel inrijden? Sorry, waar slaat dat op.. een paard wordt trouwens niet gemeen geboren maar gemeen gemaakt, en dan heb je zoiets als '(her)opvoeden', niet 'inrijden'. 
Leestekens zijn trouwens ook erg fijn
QQQQ schreef:Dit klinkt als een topic voor de (opgeheven) Penny Patrouille...
rakkertje13 schreef:QQQQ schreef:Dit klinkt als een topic voor de (opgeheven) Penny Patrouille...![]()
beauty_fan schreef:WildWings
jij weet tog niet hoe ze is??
als een pony eerst 2 jaar op land heeft gestaan( ook op stal natuurlijk) en je haar dan wee wil nemen naar de pad dock zodat ze zich zelf even kn uitracen en je dan half over wordt gerend of ze steiger en ze komt zo hoog voor der uit.. alleen als je op haar zit was je toen veilig bij har in de buurd, en dat ze gemeen worden gemaakt dat slaat pas helemaal nergens op!!!:@
Maar de juiste weg is toch om dat dier in de omgang braaf te maken en niet om erop te gaan zitten. Nog sterker: je hebt geluk dat je er je nek niet mee hebt gebroken 
anjo4ever schreef:jullie moeten even normaal doen ik weet ook wel dat het te vroeg is maar dan hoef ik niet zo'n reactie!! ik ik heb ook zo vaak gevraagd aan de instructrice gevraagd of et niet te veel was! maar jah zij zegt het weer anders dusss
Citaat:Wat voor ras is je pony? Pony's van een zwaarder ras (haflingers, fjorden) zijn eerder volgroeid en kunnen het rijden dus ook eerder (lichamelijk) aan, maar een jonge pony moet ook de tijd krijgen om het geestelijk te verwerken.
maar doe het dan ook gewoon niet! Doe geen dingen waar je zelf niet achter staat! Want je hebt gelijk, het is te vroeg en dit kan schade veroorzaken! anjo4ever schreef:maar mense: ze was wel heel gemeen hoor dus eigelijk moest het ook wel!! en ze is nu heel lief dus dan kan je toch niet zomaar stoppen!! en jullie kennen haar karakter ok niet!!