morgen bit kopen, welk ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

verootjoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 14:18

En waarom pakt hij zijn bit vast??? óf omdat het in de weg zit (te dik bit) óf omdat jij met je handen in de weg zit (wat meestal het geval is..) Als je begeleiding niet helpt, zou ik eens een goede instructrice zoeken als ik jou was.

Steph1989

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 17:30

Sorry hoor mensen maar het kan niet aan m'n hande liggen omdat hij het al begint te doen in de stal ! of gewoon met losse, lange teugel ! Bit kan ook niet te dik zijn, want heb er een dunner in gehangen, en dan doet hij het nog... Heb het al hoger gehangen, heb het al lager gehangen... volgens mij valt dit niet op te lossen... zal wel gewoon eeen raar paard zijn.
ben vandaag op jumping geweest met dat rolletjes bit en heb hem met een los teugeltje, met m'n benen alleen gedraaid, rondgereden, en niet te veel problemen mee gehad.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 21:15

Ik denk dan toch dat hij ergens last van heeft. Aangezien hij al op stal begint met het bit.

Steph1989

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-06 18:12

K'ga binnenkort toch nog is de dierenarts hem overal laten controleren denk, ik, rug enzo ook, en z'n tanden nog eens, mss dat die me wel een paardentandarts aanraad... hoewel. Maar nu hij zo super begint te springen is het voor my NOG belangrijker dat hij overal in orde is!

Mirna_

Re: morgen bit kopen, welk ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 18:42

Dubbel gebroken bit met appel smaak...??