paard wil niet meer alleen van huis

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

andiamo97

Re: paard wil niet meer alleen van huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 01:06

Mijn paard heeft precies hetzelfde, maar gaat nu nog wel normaal mee zonder paard, maar wordt dan op de duur niet meer te hanteren. Hij wil ook continu naar huis. Ik bouw het langzaam op. Desnoods alleen aan de hand wandelen in het bos, totdat het vertrouwder is ofzo. Succes!

Moonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 09:36

Hoi Hoi,

Ik heb dit ook gehad met mijn paard en ze ging het liefst in z'n achteruit terug naar huis of steigerde en draaide om na een paar 100 mtr, ik heb toen een vriendin van mij gevraagd met mij mee te gaan op de fiets (zij voorop). Ging heel goed en ze stopte ook niet. Dit hebben we een tijdje zo gedaan en op een gegeven moment heb ik haar gevraagd achter mijn paard te gaan fietsen. Dit ging ook goed ze was wel wat meer om haar heen aan het kijken maar ze liep wel gewoon door. Na een paar maanden dit zo te hebben gedaan, ben ik een keer na het rijden in de bak met haar alleen naar buiten gegaan. Dat deed ze hartstikke goed, en vanaf dat moment, ben ik weer alleen buiten gaan rijden.

Misschien heb je er wat aan, dit heeft voor mij in ieder geval super gewerkt .
Suc6 ermee

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-06 13:43

bedankt allemaal voor jullie reacties, ik ga het nog wel proberen maar dat noet nog even wachten totdat het s'avonds langer licht is, want ik blijf met het probleem van die drukke weg zitten. en in het donker zien ze je nou eenmaal niet zo goed. (nogal logisch...)
ik denk dat ik inderdaag maar eens iemand ga zoeken die wil mee fietsen. Heb dit al wel eens in het verleden gedaan, lukte toen ook niet. Maar ondertussen is ze ook al weer wijzer.....dat mag ik dan hopen....
groetjes