Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Walco_Aqua schreef:Zo krijg je een betere controle over je paard. Ook kun je m een aantal meter voor de sprong stilzetten en dan weer aangalopperen en springen.
ik denk toch de beste methode ilovequinten schreef:Walco_Aqua schreef:Zo krijg je een betere controle over je paard. Ook kun je m een aantal meter voor de sprong stilzetten en dan weer aangalopperen en springen.
ja inderdaad , had ik al gezegdik denk toch de beste methode
sennerin schreef:Kris25 schreef:Ik hoop voor je paardje dat hij nu wat makkelijker is in de ring, wat is je volgende stap? Prikkeldraad in zijn mond omdat jij te lui bent om het rijtechnisch op te willen lossen?
Ik denk niet dat jij meer weet dan mijn instructrice.. Wat voor een K*t bokker ben jij sorry oh :S zo'n commentaar heb ik niet nodig...
sennerin schreef:Kris25 schreef:Ik hoop voor je paardje dat hij nu wat makkelijker is in de ring, wat is je volgende stap? Prikkeldraad in zijn mond omdat jij te lui bent om het rijtechnisch op te willen lossen?
Ik denk niet dat jij meer weet dan mijn instructrice.. Wat voor een K*t bokker ben jij sorry oh :S zo'n commentaar heb ik niet nodig...
Pescootje schreef:Kneveltrens is helemaal geen scherp bit en wordt inderdaad veel gebruikt op jonge springpaarden. Vind dat sommige wel een heel afsnauwende reactie gegeven hebben. Ik neem dat haar instructeur wel ervaren en bekwaam genoeg zal zijn om te zeggen wat ze nodig heeft of niet. Verder is dat haar eigen keuze waar wij alleen maar raad op kunnen geven. Dit is niet aanvallend bedoeld op de andere ofzo maar wou dit gewoon ff kwijt.
groetjes
wii feestje evelintje schreef:ik ben vanaf 2 begonnen met rijden , dus rij ik ook al 20 jaarwii feestje
maarru.. wel een beetju ontopic blijven
Yonne schreef:evelintje schreef:ik ben vanaf 2 begonnen met rijden , dus rij ik ook al 20 jaarwii feestje
Gefeliciteerdmaarru.. wel een beetju ontopic blijven
jaa ik geef je gelijk..

zou maar erg zijn van niet e
Denk dat jij hier het meeste ervaring in heeft