Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
themi schreef:haha, je klaagt in je titel over de vele sloftopics.....en wat heb je nu...?
Nimmedor schreef:elke bokker heeft geloof ik welleens zo'n topic als dit geplaatst en dit word weer een 10 pagina's lang welles niettes discussie
Mijn mening kort maar krachtig:
In goede handen heeft de slofteugel een goed resultaat, als je weet waar je mee bezig bent.
randhoeve schreef:Ik vind dat als je kan rijden, je zonder slof kan rijden. Ja paard kan met slof wel alles doen, maar als die zonder slof dat niet kan....
dan kan ik me er beter op concentreren hoe ik die fout moet gaan oplossen

Jolliegirl schreef:als ieder z'n commentaar nou via pb zou sturen of gewoon z'n mond dicht zou houden, tenzij het echt te erg voor woorden is.. zou bokt mischien wat gezelliger worden

Alacairion schreef:Mensen die met slofteugel rijden, zijn niet zo erg. mensen die ontkennen dat ze met slofteugel rijden, dát is pas erg...
Verder ben ik het helemaal eens met Alane, een instructeur kan je er mee leren omgaan, als je hem echt nodig hebt.

Cinnepin schreef:Ik denk dat mijn verhaal over Balou in mijn profiel genoeg zegt over hoe ik over slof teugels dnek
)
wemkelover schreef:Sommige kunnen er mee omgaan maar er zijn veel die vergeten dat je je been erbij moet houden, die zijn eigenlijk alleen maar aan het proberen hun paard in een krul te krijgen en niet het paard bij gaat drijven, paard loopt niet meer door het lichaam en heb je dus nog niet wat je wilt bereiken.

Cinnepin schreef:Ik vind het gewoon *** dingen
Mijn instructrise zou mij ook niet met een slof laten rijden![]()
Cinnepin schreef:waarom zou je juist wel een slof nodig hebben?
Naja, als noodrem tijdens een buitenrit! T ding hangt altijd los, als het paard alleen al weet dat de slof erom zit, blijft ie gewoon bij me, zodra ik hem af heb, weet ie dat als hij wil gaan, hij kan gaan! Paard is in de bak trouwens prima te rijden!