motivatie probleem.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Babootje

Re: motivatie probleem.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 11:50

pruyssen schreef:
.
Ik bedenk me altijd dat er maar weinig mensen zijn die een eigen paarden kunnen betalen en hebben.

Idd, tel je zegeningen.

marloezzke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-06 14:47

dat is ook wel zo dat ik van geluk moet spreken wat ik allemaal heb zeg maar. maar toch ook al denk ik daar aan vind ik het nog wel moeilijk vooral om er aan te beginnen zeg maar, als ik bezig ben met rijden en verzorgen e.d vind ik het wel gewoon super en heb ik er zin in. maar ik vind het gewoon weg moeilijk om zeg maar "met m'n luie kont van de bank af te komen"

MarleenM

Re: motivatie probleem.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 16:40

ik heb het ook wel eens, ik heb geen eigen paard maar verzorg een schat van 3 paardjes....

maar bij mij komt het ook omdat ik eerst ergens anders gereden en verzorgt heb, daar was ik nooit alleen, daar was altijd iemand om mee te praten en samen te rijden. Nu ben ik ergens anders en daar ben ik altijd alleen, ik rij bijna altijd alleen, voer ze alleen doe de stallen alleen enz enz enz

maar ik bedenk me dan maar dat ik toch lieve paardjes heb die staan te wachten als ik weer kom

groetjes

Lavita330

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 23:23

Ik heb het ook.
Ben altijd laat thuis (meestal half 5) van school.
Dan moet ik eerst hw maken en dan nog de puf zien te vinden om naar het paard te gaan. Daar heb ik soms dan echt geen zin in.
Maar daar moet je je gewoon overheen zetten en als je er bent is het vanzelf weer leuk.
Maar toch kan ik haar echt niet wegdoen.

BellyBel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 00:10

Ik heb soms ook helemaal geen zin, ik heb een paardje verzorgd (die kon ik alleen niet rijden) maar daar was meestal wel iemand. Nu ben ik elke keer alleen, moet er alleen heen.. en dan heb ik verder als ikd aar ben niemand om mee te praten. Maar als ik er eenmaal ben, vindt ik het wel leuk. Lekker met muh paardje bezig zijn enz. Ik moet 10 min fietsen ong. En dan de hele tijd langs een saaie weg (wel met weilanden, maar verder niet echt wat.. ) Het is ook altijd ijskoud (in de winter dan ) omdat er geen beschutting is.. Ik heb altijd moeite om op mijn fiets te stappen, en weg te gaan.. maar als ik er eenmaal ben heb ik er zin in.. En ik ga ook altijd wel blij naar huis (nouja, meestal.. heel soms is ze gewoon knoert vervelend.. en ga ik boos naar huis) en ik heb ook nooit zin om naar huis te fietsen.. maar thuis wacht me lieve hond weer op mij.. Die is dan weer helemaal blij dat ik thuis ben enz.