Gogue te groot, en is kleinste maat?!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nano05

Re: Gogue te groot, en is kleinste maat?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 17:55

Een maand of twee geleden heb ik er ook 1 gekocht, ik rij er wel soms mee. Ook bij mijn haf was hij echt veel te groot, ben teruggegaan naar de ruitersportwinkel en heb daar de touwtjes in laten korten, kunnen ze prima, je moet alleen weten hoeveel ze ingekort moeten worden, want bij mij zijn ze nog steeds veel te lang .

Zelke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-06 18:41

bedankt iedereen voor de reacties. mijn fjord loopt sowiezo al vrij diep, eigenlijk te laag, maar ze is nog jong, en daarom werkt de gogue eigenlijk nauwelijks. maar echt op momenten in galop ofzo aan de longe en als ze iets ziet, dan schakelt het zich wel in en zie je der weer naar beneden gaan. wat dat betreft een fijn ding!

Sabbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 17:09

Ik heb mijn gogue ook inlaten korten bij de ruitersportzaak, bij mij was ie wel in 1 keer goed, en het koste niets omdat ik de gogue daar gekocht had.

lailapri

Re: Gogue te groot, en is kleinste maat?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 21:15

ik had knoopjes (soort lusjes) in de touwtjes gelegt en gaatjes in het leer. Toen paste het een beetje op mijn fjord. Uiteindelijk heb ik hem verkocht en ben ik centeed riding lessen gaan volgen. Dit heeft mij door het laatste stukje heen geholpen en ik nu hem.

Zelke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-06 22:05

ja kei bedankt voor de reacties.!!!! heb er al iets op gevonden.