Kelloriejj schreef:Maak er een springpaard van
droog hahaha !! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kelloriejj schreef:Maak er een springpaard van
droog hahaha !!
marmooniej schreef:ik heb um ook goed onder controle..maar hij is gewoon vliegerig..
). Probeer het thuis eens te oefenen en heb je het idee dat je pony weer richting zo'n hek gaat maak dan een goede ophouding (niet het bit gaan meppen in je pony's mond, maar gewoon een goede, geleidelijke ophouding). Laat hem maar weten dat dit echt niet mag! marmooniej schreef:jullie weten helemaal niet hoe ik rij..
hij loopt helemaal niet scheef..
en ik heb zat kennis ik rij al jaaaaren wedstrijden..
het is een jonge pony vol streken..en hij is heel kijkerig..
en wat kan mij het schelen wat de anderen van mij denken. ik rij toch voor mezelf een niet voor hun..en dr is maar 1ring..
sorry hoor..maar die vooroordelen slaan echt nergens op..duz
. uruguay schreef:Het zal heus niet aan jou liggen hoor! Ik zou me niks aan trekken van al die stomme reacties van mensen die het zelf helemaal niet weten.
Succes!!!!
marmooniej schreef:ik heb een 4 1/2 jarige pony..heb nu voor de 4e keer met hem megedaan met wedstrijden...
maar mijn pony is best vervelend..
maar ik moest dus galoperen in de proef..en toen sprong hij ineens over het hekje..en hij heeft al vaker een paar hekjes platgelopen..wat kan ik hier aan doen????
hoe rekenen ze het eigenlijk als je pony dr overheen springt?? of buiten de ring komt??
groetjes mariej
marmooniej schreef:ik heb um ook goed onder controle..maar hij is gewoon vliegerig..
Citaat:ja ik vraag..hoe ik dat eraf krijg ..
en die domme vooroordelen hou je maar voor je

het is misschien een beetje gek, ik weet het, maar het heeft mij erg geholpen! succes! Sha_ schreef:als het paard helemaal uit de ring komt, ben je gediskwalificeerd. Komt het paard maar met een voetje buiten de ring, heb je -2, 2 benen= -4, 3 benen = -6, 4 benen is uitgesloten.
In totaal mag je 3x uit een ring komen met 1 voetje.
Maar ik zou zeggen, hou je pony goed aan 2 teugels, en allebei je benen eraan houden, en heel goed opletten, dan kan het je bijna niet meer gebeuren.
Succes.