jaja alweer oprichting, maar nu anders :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mirkip

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-06 13:01

Ik heb hier een foto gevonden, van toen ik er de eerste keer op zat.
Ze was hier dragend, al een tijd niet bereden en ik had er nog niets liggen (zadel en cap enzo).
Maar hier hoefde ik dus maar net contact te hebben en ze liep al zo:
Afbeelding
Dus voor de duidelijkheid, ik hoefde niks met mijn handen of benen te vragen en ze liep zo.
Duidelijk achter de teugel en achter de loodlijn.

Een foto van twee/drie maanden geleden:
Afbeelding
Hier loopt ze nog vrij laag alleen nu kan ik tenminste fatsoenlijk contact houden met de teugels zonder dat ze erachter kruipt.
(deze foto is trouwens vanaf de buitenkant van de (linker) volte gemaakt).

Wat ik me bij die 1e foto afvraag is: liep Sanessa daar meteen in die houding omdat het haar zo geleerd was?
En ben ik nu wel op de goede weg qua haldhouding?

Woodstock

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 13:20

K denk dat je wel op de goede weg bent. Als je niet goed bezig was, zou ze zich nu nog steeds zo opkrullen. Dus ik denk iig dat t wel de goede kant opgaat!
Was gister weer voor t eerst buite (na een week binne rijde ivm sneeuw)... Meneer was een beetje vrolijk hals opkrullen, rug weg en lopen jonge! Zit je der een beetje voor niets op op zo'n moment . Mr die hals opkrullen en rug wegdrukken is eigenlijk gewoon onttrekken aan het werk/teugeldruk, en dat is op de 2e foto heel wat verbeterd hoewel t nog wel allemaal heel voorzichtig is (maar dat heeft ook tijd nodig), maar imo ben je goed bezig

Mss ist wel interessant voor je om eens het skala der Ausbildung te bestuderen als je wilt weten of je goed bezig bent!

mirkip

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-06 13:24

oke bedankt (en ook voor je snelle reactie)!!
ja daar hebben mijn instructrice en ik hard aan gewerkt, al hebben we nog een lange weg te gaan!
Haha, ze kunnen inderdaad lekker fris zijn met dit weer! Jij heb dan denk ik nog geluk gehad dat je binnen kunt rijden
Het ziet er inderdaad altijd wel spectaculair uit als ze de hals erop zetten en zo gaan 'showen'.

Woodstock

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 13:30

Suleika schreef:
Het ziet er inderdaad altijd wel spectaculair uit als ze de hals erop zetten en zo gaan 'showen'.

Haha joa, alleen blijve zitte op zo'n lenig paard is op zo'n moment lastiger (ben der nie afgevalle hoor )

mirkip

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-06 13:51

haha dan weet je in ieder geval dat het nog wel goed zit met je evenwicht enz.