Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sanne_ schreef:Er werd op de vorige pagina gesproken over loslaten ipv zwaar maken. Als het goed is laat je je rug toch altijd los en niet alleen bij het terugrijden? Of zijn er vercshillende soorten loslaten?
sanne_ schreef:Ik rem nauwelijks op mijn zit moet ik zeggen, ik sluit mijn hand wat en verwacht dat mijn paard daarop terugkomt zonder activiteit te verliezen. Zodra hij teveel terug komt of traag wordt in het achterbeen, laat ik mijn hand los en tik ik mijn been bij.
Desiree schreef:sanne_ schreef:Er werd op de vorige pagina gesproken over loslaten ipv zwaar maken. Als het goed is laat je je rug toch altijd los en niet alleen bij het terugrijden? Of zijn er vercshillende soorten loslaten?
Grappig dat je dat zegt. Het is geen verschillende manier, maar een meer nadrukkelijkere manier. Je ademt een keer extra diep uit, scharniert wat verder in de gewrichten in je benen (lang maken in de bewoordingen van anderen in dit topic).