Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
never schreef:dankje maar je kunt echt zien dat er alleen reacties van rijpaarden mensen tussen zitten

En waarom brengen ze 'bij de dravers' geen paarden weg? Het lijkt mij beter dat, als het niet helemaal lukt, je hem naar iemand toebrengt dan dat je zelf gaat zitten aanmodderen. Dat kan een hele hoop ellende voorkomen. En als je hem echt absoluut niet weg wilt brengen kun je toch ook vragen of iemand van stal je voortaan helpt! Maargoed het is jou keuze, succes met het verder beleren van je paard!

. Aangezien ze al bitwijs zijn en een tuig op hun rug gewend zijn?
.

never schreef:dankje maar je kunt echt zien dat er alleen reacties van rijpaarden mensen tussen zitten
heel veel succes ermee KiWiKo schreef:Je moet eigenlijk eens aan T@NJ@ vragen wat de gevolgen zijn van het niet correct zadelmak maken........
(ja, zoveel geduld moet je dan hebben om iets weer aan de juiste kant in het koppie te krijgen)
never schreef:never schreef:nee maar jullie hebben het alleen maar over weg brengen bij ons is dr nog nooit een draver weg gebracht om te beleren dus
ik vroeg om tip geen rare antwoorden als je niks zinnigs hebt te melden doe dat maar ergens anders![]()
) Citaat:Het gaat opzich er goed ik vraag alleen of dr nog wat dingen zijn waar ik op moet letten want een fries is een totaal ander paard als een draver is dat nu zo moeilijk om allen wat nuttige dingen te zeggen als alleen dat domme antwoord weg brengen