mijn voeten, stil houden???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bubblicious

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 16:29

ik doe heel vaak mijn knieen tegen het zadel aandrukken en me met de knieen omhoog werken en in de tussentijd mijn voeten stilhouden. lukt heel goed , soms werkt ik me met de voeten omhoog , maar daar krijg ik JUIST spierpijn van . maar met knieen omhoogwerken krijg je dus geen spierpijn van

Hollybolly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-05 16:35

lekker vreemd misschien ben jij er wel aan gewend ofzo

Bubblicious

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 16:39

ben ik inderdaad aangewend ja , maar het is wel een simpele manier

shan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 17:47

heb even in je profiel gekeken, als jij dat bent op de foto's, dan lijkt het allemaal nogal mee te vallen, zo te zien heb je best een mooie beenligging. begin dus vooral niet met knijpende knieen e.d. want daar verpest je meer mee dan dat je er goed aan doet.
Zonder beugels lichtrijden is niet zo'n slechte oefening. zorg verder dat je door je enkels blijft veren tijdens het lichtrijden, als jij uit je zadel omhoog komt hoort je knie juist iets te zakken en beslist niet omhoog te komen, erg leuk paard hoor trouwens, hoe galoppeerd hij? (heb zelf ook een paard met veel hackneybloed)

Hollybolly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-05 19:50

ja ik ben dat op die foto's behalve dan die van prins alfred
bedankt voor je compliment, die krijg ik niet zo veel. komt ook omdat ik al 2 jaar geen les heb en maar in mn eentje met mijn paard train. Mijn paard galopeerd flink door met een goede galopsprong, haar voorbeentje grijpt lekker naar voren en haar staart in de lucht. Ze kan ook erg showen in het weiland, dan lijkt ze wel te zweven en dat ze haar voeten in de lucht neerzet, en die van jou?