Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pricilia schreef:Ik ga gewoon jullie tips proberen, en kijken waar ze het beste op reageert. Elk paard verschilt toch?
Ik wil zelf ook dolgraag bij de ponyclub. En heb al 4 jaar verzorgpony's (altijd beetje hetzelfde paardje) en nooit problemen mee gehad, daarom ging het in combinatie met de manege-lessen ook goed. Alleen nu kom ik dus bij Arlinde problemen tegen, en wil al vanaf dat ik haar verzorg prive les of club les! Alleen hoe kom ik bij de club? Stappen kan wel, is wel een pokke eind maar in de winter dus niet. Bovendien willen mijn ouders me echt niet elke keer brengen en ophalen. Dit kan ook niet, mijn moeder werkt vaak 's avonds(serveerster) en weet pas een week van te voren op welke dagen) Ze heeft bovendien het rijbewijs heir ook niet voor. Me vader kan het wel, en heeft de tijd er op zich wel voor (postbode, 's ochtends/'s middags werk dus) Alleen die heeft soms ook avond diens (post klaar maken voor de volgende dag) of als hij een late dienst heeft zit je al. Dat is dus het grote probleem. Qua kosten is clubles goedkoper! En prive les; ik ben nooit iemand tegen gekomen die er niet boven de 15,- voor vraagt. En die dan ook redelijk les geeft. Want me ouders vinden prive instructeur toch wel een hele luxe! Ena ls er dan ook nog is een heel prijs kaartje aan hangt mag het zeker niet.
misschien kun je met je andere verzorgpony (Romy) les nemen bij de ponyclub? Maar daar heb je natuurlijk niet zoveel aan omdat je daar al "les" krijgt. En bij Romy gaat het wel goed

of rijd 1 keer in de 2 weken bij instructie, overigens vind ik 20 euro voor een prive les heel niet duur. Citaat:In de winter:
- Maandag - Nee, (te vroeg donker, pas half 5 thuis!)
- Dinsdag - Arlinde
- Woensdag - Nee, (te vroeg donker, pas half 5 thuis!)
- Donderdag - Romy (als het nog niet om 5 uur donker is) anders Arlinde
- Vrijdag - Arlinde
- Zaterdag - Les, Arlinde en soms Romy (met hulp)
- Zondag - Soms Arlinde
)
ik heb echt waar een hechte band met haar, alleen ze heeft gewoon veel pit. En hoe los je dat het beste op?