Jippie schreef:M3isSi3j schreef:..............
je slaat de spijker behoorlijk op zijn kop
Ik heb het genuanceerd gezegd maar ik geloof dat we hetzelfde bedoelen qua eng mannetje en niks voor mij...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jippie schreef:M3isSi3j schreef:..............
je slaat de spijker behoorlijk op zijn kop
playwithfire schreef:Wij lessen bij een leerling (karmie) van hem na een jaar bij hen gelest te hebben en daar een week in training te zijn geweest en het bevalt ons super de paarden zijn veel beter gaan lopen in ontspanning en aanleuning.
Nu geeft karmie ons les omdat Antoine niet zo heel veel les geeft in nederland en zij geeft elke 2 weken bij ons les, bij antoine was dat maar een keer in de maand en moesten we naar elst toe ( anderhalf uur met de trailer)
Kitty schreef:Veel ruiters die wat hoger in de basis (of nog hoger) meerijden krijgen van hun eigen lesgever al instructie over rechtrichten en blijkt Antoine bij die ruiters toch echt tekort te schieten.
Bets schreef:Als persoon, vind ik het ook moeilijk soms om er mee om te gaan, ben namelijk ook niet dun, of lang blond haar![]()
&
Nee dat is een bekend fenomeen...
Kitty schreef:Het zijn bij Antoine de Bodt altijd de slechte paarden die opknappen.
De goede paarden zie ik helaas niet beter worden (soms zelfs eerder slechter).
Veel ruiters die wat hoger in de basis (of nog hoger) meerijden krijgen van hun eigen lesgever al instructie over rechtrichten en blijkt Antoine bij die ruiters toch echt tekort te schieten.
Renske20 schreef:Bets schreef:Als persoon, vind ik het ook moeilijk soms om er mee om te gaan, ben namelijk ook niet dun, of lang blond haar![]()
&
Nee dat is een bekend fenomeen...
is dat niet op alle vlakken? en niet alleen bij de instructeurs
ik bedoel ik ben lang & dun en heb lang blond haar en ik kom nergens ongezien een kroeg binnengelopen hoor, en die opmerkingen die je soms krijgt op straat of in de kroeg![]()
zou soms graag kleiner en onopvallender zijn!
Lins_Vetra schreef:maar ze vroeg niet hoe je hem persoonlijk vindt. Maar wat je van zijn manier van rijden, en zijn methodes vindt.
Lins_Vetra schreef:maar ze vroeg niet hoe je hem persoonlijk vindt. Maar wat je van zijn manier van rijden, en zijn methodes vindt.
M3isSi3j schreef:Ik vind het heeel belangrijk dat ik het goed kan vinden met mn instructeur, dat ik um kan bellen als er iets met mn paardje is, dat deze hem kan rijden als ik niet kan, dat ik het er over kan hebben als ik iets niet snap of het ergens niet mee eens ben..
Die AdB vind ik gewoon een engerd! Ik zou de box uitrennen als die binnen komt gelopen, dat meen ik!
Hoe goed zijn methode is: ik zou nooit bij hem lessen!