inrijden belgisch trekpaard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nicolle_

Re: inrijden belgisch trekpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 17:51

TREKPAARDEN ZIJN LIEEEEEEEF!!!!!!! en je kunt er WEL op rijden!! het dan wel een trekpaard, maar het hoeft niet te betekenen dat je er niet op kunt rijden......!!!
groetjes nicolle

Enya_Indy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 22:16

inge13 schreef:
sRRy maar k vind belgische trekpaarden gwoOn lOmpu beestU

lompe beesten ik zal ze eens op je afsturen kijken hoe hard je weg rent en wat voor knol heb jij dan een muilezel zeker of helemaal geen paard natuurlijk .......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 22:25

ohoh, jets gehts los!!!!

Nicolle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 17:37

ik zal je eens een kudde belgische paarden op je afsturen dan ren je nog harder, heb je wel eens een hoef van een belgisch trekpaard van dichtbij gezien???
En als je het lompe beesten vind kan dat niet, je zult zelf wel zo lomp als een stuk stront zijn.
Als je echt van paarden houd, hou je van alle paarden, punt UIT.
En als dat toevallig niet zo is dan ben je geen ECHTE paardenvriend!!!!

stuk stront dat je bent!!!
en waarom reageer je hier dan op, om dat meisje die toevallig op een BELGISCH TREKPAARD uit te lachen?? fijn ben jij, laat haar zelf maar eens de keus, als zij dat wil hoef jij je er niet mee te bemoeien!! en ze vroeg om hulp en niet op commentaar!

de groeten: inge13!!!!!!

veel succes biancavaneck, niets van aan trekken, van zo'n TRUTJES!!!!!

groetjes nicolle

NoiRaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 21:09

inge13 schreef:
wah maakt mIj dah uiT dah msN taal verboOden isS en trOuweNs IK heb eeN menIng daarOOver

uguhhuhh !! doe ff normaal jij ... wat maakt het uit .. dat paardje ziet er trouwens super uit .. net een haflinger maar dan in het groot.. hoe ziet jou paard er uit ?? als of die zo mooi is .. als je er zelf tenminste 1 hebt .. sorry hoor maar vind dit echt oneuzel..laat iedereen blij zijn met zijn paard !! en bemoei je er niet mee als je het paard nix vind .. er wordt hier heus niet omgevraagd naar jou mening .. het gaat hier over inrijden !!!!!

dus zeg maar niks meer jij .. ik heb voor me paardje waar ik nu op rij op een hele lelijke schimmel gereden .. tenminste iedereen vond hem lelijk.. had oog open gehad dus dubbel ooglid . wonden aan dr benen .. en weetje het was een schat van een paard zooww lief ! en dr zat niet eens papier bij .. nou ik zal je zeggen .. schoonheid zit niet alleen van buiten .. maar ook van binnen .. wat moet je met een super mooi paard die super vervelend is .. !!!?

belgische trekpaarden zijn best mooie dieren .. ook al vind ik voor mezelf geen paard om op te rijden.. maar vind knap dat diegenen er op rijden .. zijn sterke dieren..

dus meisje hou je mondje even en ga je huiswerk maken

verder suc6 met het inrijden met je belgisch trekpaard !!

Nicolle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 09:06

mee eens MaSbeL.......

cecieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 09:16

Belgische Trekpaarden zijn super om op te rijden! ik verzorg er een en ik kan helemaal wegdromen in het zadel

Veel succes met het inrijden!!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 10:09

hier gaat een slotje op vanwqege
a) oud topic
b) de sfeer