inge13 schreef:wah maakt mIj dah uiT dah msN taal verboOden isS en trOuweNs IK heb eeN menIng daarOOver
uguhhuhh !! doe ff normaal jij ... wat maakt het uit .. dat paardje ziet er trouwens super uit .. net een haflinger maar dan in het groot.. hoe ziet jou paard er uit ?? als of die zo mooi is .. als je er zelf tenminste 1 hebt .. sorry hoor maar vind dit echt oneuzel..laat iedereen blij zijn met zijn paard !! en bemoei je er niet mee als je het paard nix vind .. er wordt hier heus niet omgevraagd naar jou mening .. het gaat hier over inrijden !!!!!
dus zeg maar niks meer jij .. ik heb voor me paardje waar ik nu op rij op een hele lelijke schimmel gereden .. tenminste iedereen vond hem lelijk.. had oog open gehad dus dubbel ooglid . wonden aan dr benen .. en weetje het was een schat van een paard zooww lief ! en dr zat niet eens papier bij .. nou ik zal je zeggen .. schoonheid zit niet alleen van buiten .. maar ook van binnen .. wat moet je met een super mooi paard die super vervelend is .. !!!?
belgische trekpaarden zijn best mooie dieren .. ook al vind ik voor mezelf geen paard om op te rijden.. maar vind knap dat diegenen er op rijden .. zijn sterke dieren..
dus meisje hou je mondje even en ga je huiswerk maken
verder suc6 met het inrijden met je belgisch trekpaard !!