en dat hoeft ook niet van mij
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
en dat hoeft ook niet van mij
EvaloveSandy schreef:
100 maar?
Ik heb er lekker 200 in mijn achtertuin en die kunnen allemaal de piaffe
. En die kunnen ook de pijaf, en ook passaasje, en piroewettes en ik rij ook pennyprix met ze. En 200 span voor de kar
.Sterre_Nanza schreef:@ verootje: als ik eens naar mij en mijn pony kijk denk ik dat wij er nooit aan toe zullen komenen dat hoeft ook niet van mij
. Hij kan nog niet eens goed wijken
verootjoo schreef:EvaloveSandy schreef:
100 maar?
Ik heb er lekker 200 in mijn achtertuin en die kunnen allemaal de piaffe
Ik heb er nog veel meer. En die kunnen ook de pijaf, en ook passaasje, en piroewettes en ik rij ook pennyprix met ze. En 200 span voor de kar
.
Wat is dit nou weer. Dat meisje is alleen maar geintreseert in het leren van de Piaffe als zij dat wil laat haar lekker de pony de piaffe leren!
EvaloveSandy schreef:Valt wel op dat de TS niet reageerd eigenlijk. Het is ook al het zoveelste topic over piaffe aanleren.
Daar is ze nog wel ff zoet mee
esziiY schreef:Wat is dit nou weer. Dat meisje is alleen maar geintreseert in het leren van de Piaffe als zij dat wil laat haar lekker de pony de piaffe leren!
Dit is toch niet om serieus te nemen?
maar daar gaat het niet om
KiWiKo schreef:wanneer komt de nieuwe pennie weer uit???????
Was je van plan om een trainingsplan te schrijven voor mensen die hun paard de piaffe willen leren? Daar zullen ze bij de penny vast blij mee zijn
.
. Ik ben namelijk die ene die altijd eerste is!! Met een geweldige zwarte arabierenhengst die ik zelf heb getemd.
. 
zeg!!!
) Maar daarom gaa ik
*Naar een vloedgolf van zweet
*

KiWiKo schreef:ik ga met RK mee, iemand erachter die het paard naar voren mept en iemand ernaast die het paard tegen houd, de ruiter erop moet ook flink been geven en flink vasthouden aan de voorkant.............
wanneer komt de nieuwe pennie weer uit???????
KiWiKo schreef:ik ga met RK mee, iemand erachter die het paard naar voren mept en iemand ernaast die het paard tegen houd, de ruiter erop moet ook flink been geven en flink vasthouden aan de voorkant.............

noekje schreef:KiWiKo schreef:ik ga met RK mee, iemand erachter die het paard naar voren mept en iemand ernaast die het paard tegen houd, de ruiter erop moet ook flink been geven en flink vasthouden aan de voorkant.............
grapje zeker?
Vind je niet als je dit zelf zegt het erg paardonvriendelijk? sommige mensen
judith_cloud schreef:Hmmz, wacht ik snap het al, we werden altijd samen eerste, jury is zooooo moeilijk om te kopen.......

Kan je nagaan hoe goed ik rijden kan