Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Aqua8horse schreef:Volgens mij is er maar 1 methode die het welzijn van het paard kan garanderen, HappyH. De andere zijn in mijn ogen verbasteringen ervan omdat het voor de ruiter makkelijker is.
Anoeska schreef:Volgens mij zijn er (voor alles) vele wegen die naar Rome rijden.
Aqua8horse schreef:VVvalar: Ik denk niet dat het aan jou is om te beoordelen of ik in een illusie leef. denk je wel? Je kent mij niet eens, je weet niet precies wat mijn methode inhoudt en dan zulke dingen beweren? LIjkt mij wat merkwaardig. Bovendien als iemand in een illusie zou willen leven en de paarden het goed hebben, dus geen kwalijke kunstjes die ten koste gaan van het welzijnom het doel te bereiken van de ruiter , wat is daar dan eigenlijk mis mee?
Oogkleppen...tja, het is de vraag wie die op hebben, denk ik!!!

[/quote]fransheijs schreef:Wat bedoel je met bespelen van het evenwicht? Evenwicht is volgens mij de toestand dat verschillende op hetzelfde lichaam werkende krachten elkaar opheffen. Als je dit gaat bespelen dat verstoor je dus de balans!