In het begin zal het wel aanvoelen alsof je achterover ligt.. haha maar daar raak je heel snel aangewent
En laat iemand je eens filmen of knip een foto's. In het begin 1x in de week.. kun je ook bijhouden hoe je zit erop vooruit gaat
Succes Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
In het begin zal het wel aanvoelen alsof je achterover ligt.. haha maar daar raak je heel snel aangewent
Succes 
)
Citaat:Verder is ook de beenhouding heel erg van belang, als die op de juiste positie zijn is het al stukken makkelijker om je bovenlichaam in balans te houden. Niet ter compensatie je benen meer naar voren gaan leggen, in de hoop daarmee het zwaartepunt meer naar achteren te brengen. Eerder juist de knie wat naar achter brengen zodat de buikspieren automatisch aan het werk moeten en dus het bovenlichaam in balans brengen.
Heb jaaaaaaren een instructeur gehad die maar bleef hameren op die schouders.... Na twee keer bij een andere instructeur die mijn beenligging even corrigeerde kon ik ineens weer fatsoenlijk op paard zitten.

(helemaal blij:P)
Want als ik dan rechtop ga zitten met mijn arme langs mijn lichaam moeten mijn teugels langer waardoor het contact minder wordt, dus dat doe ik liever niet. Dus mijn ellebogen zijn zowiezo iets minder gebogen als eigenlijk moet, maar meestal gaan mijn schouders dan ook nog mee naar voren en zoals Aimee als zei, dan wordt er gezegd schouder naar achter, maar misscien is het beter om mn borst naar voren te brengen. Als ik doorzit ga ik dan wel weer recht zitten.