pony gaat liggen tijdens rijden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

vesratje

Re: pony gaat liggen tijdens rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 15:23

nou ik heb ook met de les moes ik stappen en als ze wilde ligge moes ik een tik geven met de zweep maar later ging het wel beter
maar nou doe ik m niet meer die draver want vond het te gevaarlijk
want straks lig ik eronder ofzo en die eigenaar die ging nooit rijden
en ze had mij gevonden anders had zij m verkocht
maar voor die tijd dat ik m ging rijden had hij tijd niet gelopen en hij was dun ook maar ik ging meer voeren
maar ik hoorde later dat hij vroeger was mishandelt
want ikwilde ook longeren een keer en toen ik de zweep tevoorschijn haalde ging hij ligge toen zakte ze door zijn benen net als een kameel vond het echt zielig dus
benbeniuwd hoe ze er nou bij loop ben er nog niet langs gegaan

xDon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-05 17:20

arjen : bedankt voor je tip ik ga morgen weer naar haar toe ben net terug van vakantie.
ik ga morgen nog niet rijden maar als ik het ga proberen en het gaat goed dan zal ik het wel even melden
en die mensen die het zielig vinden moeten maar zelf op haar gaan rijden en wachten tot ze gaat liggen dan vinden ze het wel logies en niet zo zielig als ik haar even hard sla

bedankt voor de tip nogmaals

XxJodyxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 00:54

@ xx_chey: ik vind het geweldig om op der te rijden

groetjes jody

Elisehastha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 09:26

Dat doet me verzorgwelshje ook hij bokt ook tussendoor nog even;) ik reed met een staartriem en dan vond hij blijkbaar niet zo lekker zitten want hij is nooit braaf en toen ik er een x in het bos op ging zonder zadel
En hoofdstel (en cap :0) ging het super goed! Oortjes naar voren een beetje drafen omdat het bos spannend was ;)! Probeer ook een keer zonder zadel maar wel met hoofdstel!? Kijk van hij dan doet mischien heeft ie pijn door het zadel? Rijd jij met staartriem??

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 09:43

Ik kende een manegepony die dat ook deed. Toen het steeds vaker gebeurde hebben ze toch eens een DA laten komen. Kort daarna is de pony naar de slager gegaan. Hij was pas 4 maar had al zoveel schade aan zijn gewrichten dat er niets meer aan te doen was. Hij deed het uit pijn.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 09:46

Ik denk dat het probleem van ts ondertussen al opgelost is. :))

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 15:38

Probleem is hopelijk al opgelost :-) Ik zet hier een slotje.