Steeds diezelfde hoek

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 19:38

Fitzroy schreef:
Uhm Sonja, hoe snel kan je in Lisse zijn Haha! ?

Dan bel ik je even als Fitz weer een van zijn buien heeft........

Heeft Fitz nog steeds van die Orry buien dan????

Brendahorseslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-02 20:47

Ja, bij mij doet hij (toen die keer) het alleen in die hoek, maar bij de andere verzorgster doet hij het ook op rechte lijnen enzo, als hij zo'n bui heeft... maar die hoek vooral! Hij heeft gewoon door dat als hij wil dat hij dan kan doen wat hij wil bij haar en bij mij deed hij dus alleen die hoek, maar ja, als ik er niets aan doe dan wordt dat ook bij mij erger en dat wil ik natuurlijk niet!!!
Enne, schoudervoor of binnenwaarts rijden is inderdaad geen optie Frusty
Ik ben namelijk druk aan het oevenen met hem met de zijwaarts drijvende hulpen! Die snapt hij nog niet goed, en zolang hij die nog niet goed snapt kan ik dat dus ook niet doen!

Groetjes Brenda

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 09:52

.Sheril is inderdaad altijd braaf ja Haha! .

Ik voel me net zo'n beginner, kan amper mijn paard een rondje op de hoefslag laten stappen, laten we over de draf helemaal niet beginnen Lips are sealed . Komt wel weer goed. Zij doet ook alles in dezelfde hoek, bij de ene bij het hek stil willen staan, bij de volgende van de hoefslag af gaan en er niet meer op willen, achterin regelmatig weg vliegen. Alsnog on topic Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 14:41

Fitzroy schreef:
Uhm Sonja, hoe snel kan je in Lisse zijn Haha! ?

Dan bel ik je even als Fitz weer een van zijn buien heeft........

Vanaf 22 april werk ik in Lisse, dus eh.... Call me! *LOL*

abby

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 15:21

Gouda is ook niet heel ver hoor...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 15:41

Joepie, allemaal naar Fitz!!!
Aanstaande dinsdag werk ik trouwens in Gouda, dus ik wil ook wel naar jouw hoekje komen kijken *LOL* (hihi, toch nog on-topic)

abby

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 17:48

hahahaha,

Mijn hoekje was geen hoekje maar een grote volte op de rechterhand bij C. en alleen die volte hè...

Scheve mond Gelukkig is dat nu voorbij en loopt ze ze prima. Toch blijf je altijd alert omdat je weet dat het uitbreek-gedrag er toch ergens in zit! Nu zie ik aan haar oorpuntjes al wat ze wil gaan doen en kan ik er op inspelen mocht dat nodig zijn....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 17:59

Hihi, ik ken het probleem. Dat gele monster van mij deed het in het begin ook. Nu alleen nog maar bij anderen *LOL*

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 21:18

Tja, ik doe dat anders. Wij hebben ook DE hoek, waar zomaar opeens spoken en andere griezels rondlopen......Soms kom ik niet eens voorbij K. Nou, dan gaan we dus maar even niet langs K. Ik zet d'r bij E op de grote volte en daar zet ik d'r aan het werk. Draven, galopperen, schakelen, grote voltes, kleine voltes, stukjes middendraf, enz. enz. Als ik voel dat ik d'r volledig onder controle heb, ga ik weer naar de achterste volte. Meestal rijdt ze er dan probleemloos door. Zo krijgt ze niet d'r zin en ik ontkom aan een gevecht waarvan ik weet dat het (te) lang gaat duren.