Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Bon_Jovi schreef:ik heb mn paard toch onder controle....hij gaat toch niet alle kanten op hij gaat alleen iets te hard,, maar je kan het zo stil zetten hoor. het is alleen maar dat asl hij in galop zit hij hard gaat, maar zodra hij stilstaat of je gaat trug naar draf, is er niets meer aan de hand,
Citaat:Als je je paard verder wel onder controle hebt ligt het dus echt aan de overgangen rijden en het oefenen. Het elastiek heeft totaaaal geen nut in deze kwestie! Ben blij dat je dan al bent gaan oefenen vandaag zonder elastiek maar ga er ook eens bij na of hij echt wel te hard gaat of dat het voor jou maar zo lijkt. Sommige paarden nemen nou eenmaal ruimere galopsprongen omdat ze groter zijn maar ik weet natuurlijk niet hoe groot jou paard is.
runningkawa schreef:steekt vinger op
ik rij niet met rommel en hoef niet te trekken
goede les nemen heet dat
heb je die rommel wel nodig heb je slechte les en rij je verkeerd
hard maar waar
Breitling schreef:Dan moet je vader (en zusje) naar mijn mening maar weer beginnen op een manege paard en eerst leren rijden voordat hij op jou paard gaat zitten.
)
runningkawa schreef:steekt vinger op
ik rij niet met rommel en hoef niet te trekken
goede les nemen heet dat
heb je die rommel wel nodig heb je slechte les en rij je verkeerd
hard maar waar
* MissEvil schreef:Jezus, hoezo laten we de TS afzeiken!
Runningkawa, normaal ben ik het wel met je eens, maar nou loop je echt te mutsen!!![]()
En inderdaad, sommige mensen hebben niet zoveel keus als anderen, ik moet mn paard en pony ook delen met mn pa, en iedereen die hij erop zet.
En daarbij, niet ieder paard is heter op wedstrijd! Die van mij kwam vanmiddag de bak in, en was niet meer voorruit te branden.. En tja, met een jury erbij, moet je dat toch anders oplossen.
En daarbij, WEDSTRIJDEN ZIJN VOOR DE LOL!!!
Voor mensen zoals Bon_Jovi en mij (als ik het mag zeggen, met jou naam erbij)

(en dat zegt iemand die ook altijd zei dat haar lesgeefster echt el goed les gaf!) runningkawa schreef:
Ik heb eens een kindje van 5 (van een kennis van me), dat netjes achter het touw aan de zijkant stond te kijken, neer geslagen zien worden, tegen het hoofd.
Later gaf de eigenaar toe dat het paard wel vaker losse pootjes had.
siglavy schreef:@ runningkawa, sorry maar ik vind je behoorlijk verwaand overkomen.Ik heb al eerder meegemaakt dat mensen die in een hogere klasse rijden mij omverrijden dan die mensen die 'zogezegd' iedereen omver rijden omdat ze hun paard niet onder controle hebben.

Maar dat komt omdat die mensen denken meer te kunnen maken.
Is dat echt zo joh??