Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

CCCCorine schreef:
Nou, die kan juist nog wel een beetje meer LDR gebruiken![]()
Weet je wat ik het vervelende vind aan die foto's. Misschien heeft de amazone op bovenstaand paard, deze wel net te rijden gekregen en was hij bij aankomst nog minder bespierd dan nu. Misschien ook niet, maar het is dus een mogelijkheid.
Alle andere paarden (van Anky, Edward Gal etc. hebben wel heel mooi bespierde halsen.

Astragirl schreef:De paarden hier lopen op de voorhand en hun mond staat telkens open,de achterhand komt er niet bij,
Astragirl schreef:elk zijn mening...
cornelie schreef:Astragirl schreef:De paarden hier lopen op de voorhand en hun mond staat telkens open,de achterhand komt er niet bij,
Hmm, ik als B ruiter heb mijn paard ook wel eens zo lopen![]()
Dus morgen kan ik zo een GP proef rijden? Vreemd dan dat er niet veel meer ruiters zijn die hoog in de dressuur rijden, als het zo makkelijk is............

als je dat niet kan zien kan je ook niet oordelen over wat goed is en niet goed, want dan ziet iedereen iets anders...
Noukie schreef:zoals...? Astragirl?
en daarnaast, ik, die idd ook deels LDR traint, heb toch echt het idee dat mijn paarden onstpannen zijn. Rugspieren die mooi los liggen, rustige blik in de ogen... En ja, ik wil ook controle ja, die 40 minuten (ongeveer) per dag dat ik ze train moeten ze gehoorzamen, heel simpel. En daarna mogen ze het land op, of een eindje langs de weg, lekker door de berm galopperen aan een klapper teugeltje. Maar trainen is trainen hoor, als ik in de college zaal zit verwacht men ook van me dat ik mn aandacht bij de les houd, luister en meedoe. En dat is wel iets meer dan 40 minuten per dag!
Astragirl schreef:En trouwens ik kijk verder naar de kop, de paarden buigen verkeerd af, lopen op de voorhand, en houden hun rug vast.
Wat is hier van dressuur rijden aan? Juist ja, ik ben voor LDR , dat extra beetje oprekken, lekker ontspannen, maar niet zoals hier, dit vind ik echt te diep. sorry
bv. Heeft zo extreem LDR niet nodig...