Missouri schreef:Mireille1970 schreef:Dus volte sluiten
Leg eerst even aan TS uit dat dit niet betekent dat ze aan haar binnenteugel moet trekken om de volte kleiner te maken
Stond er toch bij?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Missouri schreef:Mireille1970 schreef:Dus volte sluiten
Leg eerst even aan TS uit dat dit niet betekent dat ze aan haar binnenteugel moet trekken om de volte kleiner te maken

Destinietje schreef:Ja maar als ik nou heeeel hard aan mijn binnenteugeltrek, mijn sporen erin zet, en hem op de rem trek, krijg ik dan een pirouetje?
}>
Melanie15 schreef:Ik denk dat Destinietje een grapje maakte hoor mireille

Mireille1970 schreef:Destinietje schreef:Ja maar als ik nou heeeel hard aan mijn binnenteugeltrek, mijn sporen erin zet, en hem op de rem trek, krijg ik dan een pirouetje?
Nee dan draait ie om zijn as en breekt net boven de kogels af}>
pharagirlke schreef:amondi. Das geen slecht punt, hoe leer je dat eigenlijk? (dat boomklimmen) lijkt me zooo cool om de brandweer te bellen dat niet mijn kat maar mijn paard in de boom zit en er niet meer uit geraakt![]()
een pirouette kan elk paard uit zichzelf!Vraag het hem een keer heel lief?

stef schreef:Koprol is vrij simpel hoor, buiging vragen en een zet tegen zijn kont
stef schreef:Koprol is vrij simpel hoor, buiging vragen en een zet tegen zijn kont

ik denk dat ik ook ga oefenen met de koprol