Aqua8horse schreef:Wat ik doe is sterk afhankelijk van het signaal wat het paard afgeeft. .
Bij welk signaal geef je welke hulp dan?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Aqua8horse schreef:Wat ik doe is sterk afhankelijk van het signaal wat het paard afgeeft. .
Samsam schreef:Hoe kan een paard in stilstand nou geen evenwicht hebben met 4 benen aan de grond?
Citaat:Carole nam plaats in het zadel. Het paard ging achterwaarts. Volgens haar is dat een goed teken; het paard liep achteruit om de achterhand het hoogste punt te laten zijn. Dit betekent dat de dit paard dus duidelijk op de voorhand loopt.
Samsam schreef:Aqua8horse schreef:Wat ik doe is sterk afhankelijk van het signaal wat het paard afgeeft. .
Bij welk signaal geef je welke hulp dan?
) en zou heel graag een foto zien van wat je met de verschillende punten duidelijk probeert te maken.Samsam schreef:Ik wil best komen kijken, misschien overtuigd de praktijk me meer dan de theorie!
Woestein schreef:Ik heb nog wel voor tijdens en na foto's van A8H op Woestein maar toen ik ze hier plaatste was ze daar niet blij mee...
Dus zal ik dat nu ook maar niet doen..
Woestein schreef:Ik heb de praktijk een keer meegemaakt...
Misschien moet ik me toch meer verdiepen in de theorie voordat ik het echt goed snapt..
(zie onderschrift..)
maar wat is er nieuw aan wat er wordt beschreven? Wat je zegt, bedoel, dat weet toch (bijna) iedereen en wordt toch door veel meer mensen toegepast (denk ik)? Ik begrijp er niet uit wat er zo revolutionair en anders aan is