Hoofd omhoog gooien?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Geaa

Re: Hoofd omhoog gooien?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-05 20:50

Dankjullie wel voor de tips! Lachen
Ik zou er heel goed opletten Ja .

*edit*
Ik had vanavond les , En het ging echt goed gelukkig , Mijn instructrice zij dat het heel erg aan de koppigheid lag , En ze geen pijn heeft!!
Het is niet in 1x over , maar het ging iig vandaag al veel beter!! Haha!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 23:31

Fijn dat er vooruitgang in zit. En een ingesleten slechte gewoonte is er niet zomaar weer uit...

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 08:27

EurLy schreef:
VaNnAxEvItA schreef:
Ik heb het zelfde probleem maar ook een martengaal of slof helpt er niet bij hoe dan ook ze komt overal onder uit en het kan inderdaad aan der tanden liggen.
Soms gaat het goed en soms gaat het er zo sterk aan toe dat wil je niet weten.
Het beste is om een tandarts een keer laten kijken of iemand anders die er verstand van heeft.
Of wat er al vermeld hier staat veel sterkte

Ik weet precies wat je bedoelt..Dat doet zij dus ook.
Sommige stukjes gaat het goed en dan opeens hupsakee , hoofd meters omhoog met heel veel kracht.

Milkaatjuh; Denk je echt, dat het helemaal vanaf het begin weer moet worden gedaan?Eerst dus gewoon met lange teugels beetje gaan rijden ,zorgen dat ze niet zo gespannen,opgekropt loopt , maar eerst de Ontspanning weer zoeken? Want gisteren in de bak , Voelt het net alsof ze die rug echt helemaal ´omhoog trekt ´.

Maaar iedereen bedankt voor jullie tips Lachen , En heb straks les en doe dan wel even verslag hoe het is gegaan Tong uitsteken

En r0bin_ Beltt jou vanaaaf wel ff Lachen

Ja precies. Ik denk dat je het verhaal van Milka wel hebt gelezen? (Soortgelijk) en dit heeft bij haar super geholpen! Ik zou zeggen probeer het eens!