Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

miepmiep schreef:Wat ik wel idioot vind: Ze moet nu een JAAR wachten voor ze opnieuw examen mag doen. Achterlijk toch?
miepmiep schreef:Mijn vriendin heeft net de basiscursus gedaan. Ze heeft tijdens de hele cursus praktijk eigenlijk alleen maar te horen gekregen dat ze harder moest praten, meer aanwijzingen heeft ze niet gehad.
Haar "stage"lessen bij ons op de manege zijn ontzettend goed ontvangen, iedereen kon niet wachten tot ze vaker les zou gaan geven.
Nu heeft ze op haar examen in ieder geval wel heel erg duidelijk gesproken, maar is gezakt op allerlei dingen waar ze tijdens de cursus nooit wat over gehoord heeft
Wat ik wel idioot vind: Ze moet nu een JAAR wachten voor ze opnieuw examen mag doen. Achterlijk toch?
miepmiep schreef:Wat ik wel idioot vind: Ze moet nu een JAAR wachten voor ze opnieuw examen mag doen. Achterlijk toch?
Mireille1970 schreef:De orun is handig als je instructrice wilt zijn en gediplomeerd. Je moet echter al kunnen rijden en lesgeven en blij zijn met de tips en zorgen dat je doet wat ze willen en slagen.
Je moet er niet heengaan om het te leren...
trisca schreef:Zijn er bij jullie ook zo veel paarden afgevallen? Bij ons werden al paarden 'afgekeurd' door Johan en vervolgens bleken veel paarden de cursus niet te trekken.
Nog een tip dus; zorg dat je minstens twee paarden hebt, eventueel de tweede niet van je zelf. Ik moest er niet aan denken daardoor halverwegen te moeten stoppen.
Vonnie84 schreef:trisca schreef:Zijn er bij jullie ook zo veel paarden afgevallen? Bij ons werden al paarden 'afgekeurd' door Johan en vervolgens bleken veel paarden de cursus niet te trekken.
Nog een tip dus; zorg dat je minstens twee paarden hebt, eventueel de tweede niet van je zelf. Ik moest er niet aan denken daardoor halverwegen te moeten stoppen.
Waar worden ze dan zoal op gekeurd? En is de eerste fase te doen als je nog nooit les gegeven hebt?
meisje333 schreef:Ik las net in dit topic dat iemand op een "stage" adres lesgaf, je hoeft toch helemaal geen stage te lopen als je ORUN doet?