. Maar meestal is het het gewicht wat een probleem wordt, niet de maat van de ruiter. Ik zie liever een grote ruiter op een klein paard dan een kleine ruiter op een groot paard.
Dit vind ik bijvoorbeeld echt geen gezicht:
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Maar meestal is het het gewicht wat een probleem wordt, niet de maat van de ruiter.

. Cassidy schreef:Foto 1 is te donker, Foto 2: ruiter zit met te korte beugels. Maar het kan allebei.

monsera schreef:@ Manonetjuh jou vindt ik echt te groot dus ook te zwaar
lengte weegt n.l.
Cassidy schreef:Ruiter 2 zit in mijn ogen te kort en klemt met de onderbenen, trekt ze daardoor op.
Dat is in mijn ogen de enige fout die je gaat krijgen als je op een wat kleiner paard gaat rijden. Dat je houding er onder lijdt, omdat iedereen je probeert aan te praten dat je te groot bent, of omdat je je benen moet optillen of om het paard moet sluiten om hem te kunnen raken.
monsera schreef:
nou nu weten we tenminste wel hoe jij er over denkt en waarom je dit topic bent gestart.
manonutjuh schreef:monsera schreef:@ Manonetjuh jou vindt ik echt te groot dus ook te zwaar
lengte weegt n.l.
zo zwaar ben ik niet hoor, draag graag grote fleece truien , dan komen ze tenmisste over me hande heen, maa rlijk dan wel vierkant, pony had er echt geen last van , zadel was 17.5 en las helmaal goed hoor
voor degene die ut belangrijk vinde, pony is inmiddels verkocht hoor, reden overduidelijk zichtbaar,
cijsalover schreef:ik vindt het eerlijk gezegt niet meer leuk om op mijn pony te rijden, omdat ik vindt dat ik te groot en te zwaar ben, aangezien ik wedstrijden wil rijden gun ik mijn pony een kleiner ruitertje. vandaar dat hij verkocht wordt.ik ken iemand van 1.69 die op een shet van.. 85-90 centimeter stapt. dat vindt ik niet kunnen. zelf is ze 49 kilo. voor de duidelijkheid: als je er plezier in hebt kan het, en je bent er niet te groot en te zwaar voor. maar als jij of je paard geen plezier heb dan zou ik eerlijk gezegt een grotere nemen,
Maar andere zeggen ook weer dat we een geweldige combi zijn. Ik zit hier wel met mijn beugels een gaatje te kort!

stef schreef:Unamie, je zegt dat kleine pony's voor kinderen zijn, maar wat vind jij kleine pony's?
en m'n grootste paard 1.62 en op de grootste rij ik

(uitzonderingen daargelaten)
Marrie schreef:cijsalover schreef:ik vindt het eerlijk gezegt niet meer leuk om op mijn pony te rijden, omdat ik vindt dat ik te groot en te zwaar ben, aangezien ik wedstrijden wil rijden gun ik mijn pony een kleiner ruitertje. vandaar dat hij verkocht wordt.ik ken iemand van 1.69 die op een shet van.. 85-90 centimeter stapt. dat vindt ik niet kunnen. zelf is ze 49 kilo. voor de duidelijkheid: als je er plezier in hebt kan het, en je bent er niet te groot en te zwaar voor. maar als jij of je paard geen plezier heb dan zou ik eerlijk gezegt een grotere nemen,
Ik zou het niet eerlijk tegenover mijn pony vinden om haar te verkopen voor een groter paard. Daar had ik dan over na moeten denken voor ik haar kocht.

)