GoldStar schreef:Hoe je wijken moet oefenen is al aangegeven. Als het paard kon wijken voor de kuit, dan kan het paard het nog steeds. Dus als er niets medisch aan de hand is, geen blessure of pijn, dan is er niets aan de hand. Het paard heeft of ontdekt hoe hij er onderuit kan komen, .
en jah dat is t geval, en hij is er vrij handig in, ik ga gewoon lekker dooroefenen, en in de training ligt t niveau idd hoger dan l, we zijn nu ook bezig de schouderbinnenwaarts aan t oefenen, keertwendingen ect. en dat pakt ie allemaal wel goed aan.
en het wijken, mn vraag was ook echt op welke manieren in t kon oefenen, als ik het anders inzet dan normaal, wie weet, doet ie t dan wel, omdat ie dan minder kans heeft om er onder uit te komen.
helaas is t thuis weer even baggerzooi, en gaat vanaaf de les niet door, maar ik ga er mee aan de gang, en dan moet t wel lukken, ik weet dat hij t kan, alleen nu moet t er nog even uitkomen.
in ieder geval bedankt voor alle tips, reacties, we gaan er mee aan de slag, en dan moet t weer goedkomen.