hij vertikt het van achterwaarts te gaan.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lars_power

Re: hij vertikt het van achterwaarts te gaan.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 19:18

een pony die ik ken doet dit ook.....heeft mij dan ook meerde keren tijdens de wedstrijd voor de gek gehouden van : meid...ik kan dit niet !!

tip : ga met halster+touw( Clown ) bijvoorbeeld bij de A staan ( of waar je het dan ook wilt doen ) ga erzelf dan opzitten.laat iemand je paard vast houden en iemand je paard klopjes op de borst geven....jij g tikje erbij ..eventueel met het zweepje en geef de hulpen dan.Klikken met je tong wil ook wel helpen.Lukt het niet ? stijg af en probeer en dan samen...en dan zonder ruiter...gewoon het achterwaarts zonder ruiter proberen....lukt dit na oefenen wel ? ga er dan opzitten en probeer het weer Knipoog

Lars_power

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 19:18

een pony die ik ken doet dit ook.....heeft mij dan ook meerde keren tijdens de wedstrijd voor de gek gehouden van : meid...ik kan dit niet !!

tip : ga met halster+touw( Clown ) bijvoorbeeld bij de A staan ( of waar je het dan ook wilt doen ) ga erzelf dan opzitten.laat iemand je paard vast houden en iemand je paard klopjes op de borst geven....jij g tikje erbij ..eventueel met het zweepje en geef de hulpen dan.Klikken met je tong wil ook wel helpen.Lukt het niet ? stijg af en probeer en dan samen...en dan zonder ruiter...gewoon het achterwaarts zonder ruiter proberen....lukt dit na oefenen wel ? ga er dan opzitten en probeer het weer Knipoog

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 21:21

Is de pony 'recht' onder zadel?? Zoniet eerst daaraan sleutelen en dan pas weer oefenen. Verder sluit ik me bij Cassedy aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 18:43

Op je stem zou ik niet doen, heeft imo weinig zin.
en de truuk met de balk vind ik helemaal zoiets.......
Het is iets rijtechnisch, dus ik denk dat het je ook rijtechnisch op kunt lossen.