hoofd omhoog gooien met overgangen

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Caesar

Re: hoofd omhoog gooien met overgangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 07:58

Sorry... Lachen, heb wel wat aan Patos gehad hoor, ga het uitprinten en meenemen... kunnen ze samen oefenen... Lachen

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 08:01

Gelukkig maar Knipoog

deejee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 16:10

Beste menSen..
Mijn p0nY deed dit o0wk maar ik heb een 0plosSing,,( wat bij mii p0nY werkt) van me inStructice m0eSt ik 0p een v0lte gaan rijden do0rzitten ..en dawn veel binnen teUgel vragen.. je hand helemaal van de halS afleggen..JE HAND NIET 0PTILLEN !!!! dit d0et je paard 0f p0nY pijn in ze m0nd ...en dan h0uw je wel je bUiten teUgel erbij maar wel minder z0dat hij wel kan bUigen...en dawn gal0peer je z0 aan ...en alS die ze ho0fd niet 0f minder 0ptild belo0n je hem meteen.
Bij mij p0nY werkte dit prima en nU gal0peer ik gewo0n aan met ze ho0fd naar beneden,,ik z0uw zeggen pr0beer het gewo0n iS uit het kan verder t0g geen kwaad

p.S maak de v0lte niet te klein dawn maak je het weer m0eilijker vo0r je p0ny

xXx nathalie en lik deejee

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 20:15

deejee schreef:
Beste menSen..
Mijn p0nY deed dit o0wk maar ik heb een 0plosSing,,( wat bij mii p0nY werkt) van me inStructice m0eSt ik 0p een v0lte gaan rijden do0rzitten ..en dawn veel binnen teUgel vragen.. je hand helemaal van de halS afleggen..JE HAND NIET 0PTILLEN !!!! dit d0et je paard 0f p0nY pijn in ze m0nd ...en dan h0uw je wel je bUiten teUgel erbij maar wel minder z0dat hij wel kan bUigen...en dawn gal0peer je z0 aan ...en alS die ze ho0fd niet 0f minder 0ptild belo0n je hem meteen.
Bij mij p0nY werkte dit prima en nU gal0peer ik gewo0n aan met ze ho0fd naar beneden,,ik z0uw zeggen pr0beer het gewo0n iS uit het kan verder t0g geen kwaad

p.S maak de v0lte niet te klein dawn maak je het weer m0eilijker vo0r je p0ny

xXx nathalie en lik deejee

Wat vervelend dat je toetsenbord kapot is.......
Er staan allemaal nullen en vreemde hoofdletters in je bericht.

Moraal van het verhaal: Breezah/MSN-taal is niet toegestaan op Bokt!

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 20:05

Rijd heel veel overgangen....
ALs je paard bij een overgang zijn hoofd omhoog gooit ga je weer terug naar de overgang waar je eerst in zat eerst zijn hoofd weer naar beneden en weer opnieuw. En zo heel veel oefenen. Veel suc6 ermee

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 23:04

Wat moeilijk leesbare berichten verwijderd Knipoog