goed trainingidee? Discoverychannel 17-4

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Caesar

Re: goed trainingidee? Discoverychannel 17-4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 13:49

Kaja schreef:
Je belast totaal andere spiergroepen en dus kun je beide zaken niet met elkaar vergelijken... Knipoog

Nee ok, dat kan ik dan wel inkomen. Maar ja de opbouw is hetzelfde... ik bedoel, als ik met mijn paard ineens een halfuur in een zware bak ga rijden als die dat niet gewend is dan krijgt die ook spierpijn of blessures, hetzelfde geldt voor stap/draf/galop een heuvel op... dan moet die ook veel zwaarder eraan trekken wat ook spierpijn of blessures in spieren kan veroorzaken...

M3isSi3j

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 13:52

ik vind je paardje door het water laten lopen zooooo eng!!!

Zelf ga ik nooit dieper dan een hooguit een hoefje omdat ik het gevoel heb dat mn paard zn benen al breekt als ik er aan denk!

MAar het is idd voor je paardje wel goeie training!

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 14:02

M3isSi3j schreef:
ik vind je paardje door het water laten lopen zooooo eng!!!

Zelf ga ik nooit dieper dan een hooguit een hoefje omdat ik het gevoel heb dat mn paard zn benen al breekt als ik er aan denk!

MAar het is idd voor je paardje wel goeie training!

Haha! Haha! Ik zwom vroeger zeer regelmatig met mijn pony...
Dat zie ik me nu overigens ook niet meer doen, maar was wel gaaf.. Knipoog

Hermesdeux... Wat jij zegt geldt voor alles, zelfs als je je paard bijvoorbeeld leert appuyeren! Téveel is nooit goed!!

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 14:16

Wij trainen de paarden zo'n drie tot vier keer per week in de duitse bossen, dat gaat heuvel op heuvel af. Betere training voor de achterhand is er bijna niet, zeker als je af en toe ook nog een stukje achterwaarts de heuvel op mee pakt, daar train je de lendenen nog eens extra mee.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 14:30

Is ook zo, geldt voor alles.... maar goed dat is vanzelfsprekend (bij verstandige mensen)