Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
casanova schreef:eerste waar ik aan denk...PIJN..!
Apple schreef:Als ze eerst gewoon altijd normaal te rijden was en er verder niets is veranderd dan denk ik niet dat het 'uitproberen' of 'klieren' is. Ook denk ik niet dat het opgelost is 'met een keer goed op haar nummer zetten'.
Als haar gedrag inderdaad zo is veranderd dan denk ik eerder aan iets medisch. Dat kan behalve een peesprobleem ook bijvoorbeeld iets in haar rug zijn (omdat je aangeeft dat ze haar rug wegdrukt en onder je uit loopt). Het zou ook nog een probleem met haar eierstokken kunnen zijn.
Het klinkt als pijn, dus haal de DA erbij.
Milkaatjuh schreef:Ik ga even 2 weken Milka vakantie geven en alleen even longeren zodat de rug verder niet erg belast word en ze toch met longeren lekker over haar rug kan lopen. (Want met longeren is ze heel fijn)
Als ze daarna nog zo loopt te klieren laat ik haar wel even helemaal controleren. kan het misschien komen omdat wij een ontzettend zware bak hebben? Je zakt er 15 tot 20 cm in.
Citaat:...Probeer de reacties van het paard eens op een rij te zetten vanaf het moment dat het begon "fout" te gaan. Haal je emotie en teleurstelling eruit en gebruik de info om met de DA te overleggen
Apple schreef:Als ze eerst gewoon altijd normaal te rijden was en er verder niets is veranderd dan denk ik niet dat het 'uitproberen' of 'klieren' is. Ook denk ik niet dat het opgelost is 'met een keer goed op haar nummer zetten'.
Als haar gedrag inderdaad zo is veranderd dan denk ik eerder aan iets medisch. Dat kan behalve een peesprobleem ook bijvoorbeeld iets in haar rug zijn (omdat je aangeeft dat ze haar rug wegdrukt en onder je uit loopt). Het zou ook nog een probleem met haar eierstokken kunnen zijn.
Het klinkt als pijn, dus haal de DA erbij.