hoe meer sprong in de galop?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Melanie

Re: hoe meer sprong in de galop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 18:50

Veel tempowisselingen rijden in galop, bijv een paar sprongen voorwaarts en dan weer terug en dat vaak herhalen.

ook kun je in de galop de volte sluiten zodat hij/zij meer op haar achterhand komt ( wel goed ritme aan blijven geven met je binnenbeen, zodat hij/zij wel sprong blijft houden).

Succes ermee!

annetjuh1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 19:19

wat bij mijn pony werkt is de sprong aangeven met je been.. dus je been eraan als hij een galopsprong moet maken.. en veel verzamelen enzoo

Pikolino

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 20:50

geloof het of niet maar ik heb precies hetzelfde probleem al een jaar lang ik heb het er is uitgebreid met me instructrise over gehad en nu komt de uikomst! Tong uitsteken

contra galop Haha!
echt hoor je moet veel tempo wisselingen rijden en daarna ga je naar de contra galop Vork
als je eenmaal een goede beheerste contra galop hebt ga je wat tempo wisselingen rijden... [nog steeds in de contra Tong uitsteken ]

en weet je.... ik heb nu heen gezeik meet op me protecol over mijn galopsprongen want hunter is er veel en veel sterker door geworden Haha!

succes Knipoog

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 20:58

steffie4ever schreef:
geloof het of niet maar ik heb precies hetzelfde probleem al een jaar lang ik heb het er is uitgebreid met me instructrise over gehad en nu komt de uikomst! Tong uitsteken

contra galop Haha!
echt hoor je moet veel tempo wisselingen rijden en daarna ga je naar de contra galop Vork
als je eenmaal een goede beheerste contra galop hebt ga je wat tempo wisselingen rijden... [nog steeds in de contra Tong uitsteken ]

en weet je.... ik heb nu heen gezeik meet op me protecol over mijn galopsprongen want hunter is er veel en veel sterker door geworden Haha!

succes Knipoog

oke thnx lieve schat Kusje