Paard net onder zadel, bang in de mond en stresserig

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Corazon

Re: Paard net onder zadel, bang in de mond en stresserig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 12:18

Ehm is een bitloos hoofdstel niet wat voor jou.
Mischien vind ze het bit gewoon neit fijn.
Ik zou het ook ff laten checken door de tandarts mischien heeft ie wel tandproblemen.

josien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 22:10

Citaat:
josien,
Dit herken ik HEEL erg.
We hebben een kleine binnenbak, en op de rechterhand is ze echt ongeloofelijk scheef, dan doet ze de kont echt naar binnen.
En dat trekken en rennen gebeurt echt in de hoeken, ik denk dus dat het idd een stukje balans is wat ze mist.
Met haar rug is niks mis, heb er al op zitten drukken en niks duidt verder ook op rugproblemen, ze is niet bang voor het zadel of degelijk.

Dan heb je het grootste probleem al gevonden de scheefheid. Ga onder begeleiding je paard recht richten met iemand die weet waar hij/zij over praat. Als je paard recht is kun je kijken wat er nog over blijft aan probleem en mijn vermoeden is dat het dan geheel weg is waar je nu mee zit.

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-05 13:57

josien schreef:
Citaat:
josien,
Dit herken ik HEEL erg.
We hebben een kleine binnenbak, en op de rechterhand is ze echt ongeloofelijk scheef, dan doet ze de kont echt naar binnen.
En dat trekken en rennen gebeurt echt in de hoeken, ik denk dus dat het idd een stukje balans is wat ze mist.
Met haar rug is niks mis, heb er al op zitten drukken en niks duidt verder ook op rugproblemen, ze is niet bang voor het zadel of degelijk.

Dan heb je het grootste probleem al gevonden de scheefheid. Ga onder begeleiding je paard recht richten met iemand die weet waar hij/zij over praat. Als je paard recht is kun je kijken wat er nog over blijft aan probleem en mijn vermoeden is dat het dan geheel weg is waar je nu mee zit.

daar zijn we al heel erg mee bezig, maar in deze kleine bak, is het nog best lastig, straks als ik weer in de buitenbak kan, dan zou het denk ik ook wel beter worden