Les crisis

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fitch

Re: Les crisis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 15:01

Hey ik heb precies hetzelfde als jou gehad: toen ik vier jaar geleden mijn paardje kreeg, ook lessen genomen van een zeer bekende dressuurtrainer. Hij vond dat ik constant druk op m'n teugels moest houden, en ook niet zomaar een beetje, echt VEEL druk. Ik hield dat niet eens vol, m'n schouders begonnen pijn te doen! Zijn reactie was dat ik maar op fitness moest gaan... mijn paardje reageerde steeds minder goed, en een vriendin die voor en na de tijd er op reed, concludeerde dat ze veel harder in de mond geworden was. Ik ben meteen met die lessen gestopt en bij iemand gegaan die een vwnw manier van aanpak had, met alleen drijven en nauwelijks druk. Dus wees vriendelijk voor je paad en doe waar jij je goed bij voelt!

IkenKas

Re: Les crisis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 15:45

Ik ben het met de andere eens, als je het niet met de instructeur eens bent en het eigenlijk niet echt klikt en hij het op een andere manier wilt dat jij, zou ik als ik jou was toch maar opzoek gaan naar iets anders;)
Succes!!