Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Anoukie schreef:En wat kost zo'n Mylerbit dan eigenlijk? Als ik kijk naar een dressuurbit (want ikbegrijp dat daar ook verschil in is?)?
Antheman schreef:Antheman schreef:Comfort Snaffle Bit heb ik.
ik heb er sleuven in ,daar mag je geen dressuur wedstrijden mee rijden.
www.paardenschuur.nl
heeft uitgebreidde info over de div Mylers. Anita weet er ook veel van en je kunt ze daar huren. (Dat kan op meerdere plekken hoor, maar ik ken alleen maar de paardenschuur)
quote mezelf nog maar een keergezien de vragen die gesteld worden!
hij kostte 90 euro
Antheman schreef:Lezen is moeilijk geloof ik, dus nog maar een keertje
) dus vandaar mijn vraag. Anoukie schreef:Antheman schreef:Lezen is moeilijk geloof ik, dus nog maar een keertje
Ik heb uitgebreid gekeken op de paardenschuur mag zag geen prijzen. In het topic zag ik weer verschillende prijzen (zowel 35 als 120 euro) dus vandaar mijn vraag.

Tammie schreef:Mijn Myler snaffle was €89,- en de shanks waren €118,-. De snaffle kun je qua prijs wel vergelijken met de K&K Conrad Ultra, die zij ook rond die prijs.
jacqie70 schreef:Nou voor 35 euro koop je echt geen mylerbit hoor! De prijzen liggen tussen de 80 en 120 euro afhankelijk van wat voor bit je wilt. Bel maar eens met wat winkels, die kunnen je er meer over vertellen, bijv. de Oregon trail tack store (ff googlen).
Tammie schreef:Mijn Myler snaffle was €89,- en de shanks waren €118,-. De snaffle kun je qua prijs wel vergelijken met de K&K Conrad Ultra, die zij ook rond die prijs.
Anoukie schreef:jacqie70 schreef:Nou voor 35 euro koop je echt geen mylerbit hoor! De prijzen liggen tussen de 80 en 120 euro afhankelijk van wat voor bit je wilt. Bel maar eens met wat winkels, die kunnen je er meer over vertellen, bijv. de Oregon trail tack store (ff googlen).
*zucht*
Het staat hier toch echt in het topic, ik verzin het niet hoor,... Maar laat maar, ben niet van gisteren en ik begrijp heus wel dat het dure bitten zijn. Bedankt voor de info mbt winkels etc.
Naomi21 schreef:Tammie schreef:Mijn Myler snaffle was €89,- en de shanks waren €118,-. De snaffle kun je qua prijs wel vergelijken met de K&K Conrad Ultra, die zij ook rond die prijs.
Waar ik dan benieuwd naar ben: zijn deze mylerbitjes ook fijner dan de k&k's? want die horen toch ook anatomisch gevormd te zijn enzo? Zijn er mensen die met beide bitjes ervaring hebben en een vergelijking kunnen maken?
jacqie70 schreef:Ik beweer ook niet dat je dat verzint hoor!!! Probeer alleen duidelijk te maken dat ze echt niet zo goedkoop zijn, zelfs niet als je ze uit het buitenland laat komen of tweedehands koopt.....
Naomi21 schreef:Tammie schreef:Mijn Myler snaffle was €89,- en de shanks waren €118,-. De snaffle kun je qua prijs wel vergelijken met de K&K Conrad Ultra, die zij ook rond die prijs.
Waar ik dan benieuwd naar ben: zijn deze mylerbitjes ook fijner dan de k&k's? want die horen toch ook anatomisch gevormd te zijn enzo? Zijn er mensen die met beide bitjes ervaring hebben en een vergelijking kunnen maken?
Naomi21 schreef:Waar ik dan benieuwd naar ben: zijn deze mylerbitjes ook fijner dan de k&k's? want die horen toch ook anatomisch gevormd te zijn enzo? Zijn er mensen die met beide bitjes ervaring hebben en een vergelijking kunnen maken?
Citaat:En wat kost zo'n Mylerbit dan eigenlijk? Als ik kijk naar een dressuurbit (want ikbegrijp dat daar ook verschil in is?)?
marloezzke schreef:nou de kop is er af ik heb hem er mee gelongeerd en ik geloof dat hij er goed op reageerde, natuurlijk is longeren anders dan rijden maar het zag er goed uit, hij ontspande heel lekker.
het eerste wat hij binne 5 min deed was toch maar even zijn tong er overheen gooien, toen ik deze terug had gestopt deed hij het niet meer en was heel braaf.
nou morgen rijden kijken hoe dat gaat.
?