word d'r helemaal gestoort van. Maar toch heb ik hem op
niet dat dat veiliger is want met zo'n half kapotte cap kun je je volgens mij alleen maar erger bezeren....Dus ik ben een beetje rond aan het kijken voor een nieuwe.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
word d'r helemaal gestoort van. Maar toch heb ik hem op
niet dat dat veiliger is want met zo'n half kapotte cap kun je je volgens mij alleen maar erger bezeren....
nooit met cap, zelf met inrijden ben k dr snel van afgestapt, buiten, in de les, op wedstrijd, vreemd terein, altijd gewoon omdat nim dan niet te vertrouwen is.

Dan zijn ze altijd wat frisser, en als ze in de bak is gaan lopen kloten of ze maken een paar vrolijkheidsbokken op buitenrit.. Dan doe ik voor alle zekerheid wel een cap op.. Als de paarden op wei staan.. Zijn ze toch wel iets braver.. En dan wil ik het nog al is 'vergeten'..

), maar je stalhouders kozen er niet voor om jouw hersenen van de bakrand te moeten spuiten, en je familie had waarschijnlijk ook wel andere plannen dan alle drempels uit het huis verwijderen en een traplift te installeren.
waarom? geen idee eigenlijk, voel me prettiger als ik hem op heb tijdens het buitenrijden en springen en tijdens de dressuurles, stoort hij mij echt
Ben altijd al een moeilijk mens geweest
Nimmy schreef:Dat een cap niet fijn zit is geen excuus, er zijn verschillende merken, meeste lichtgewicht en ventilerend dus gewoon ff zoeken.
dus ik kan niet zeggen van 'ik rijd wel even zonder' als het warm is, want je gaat zien dat er net dán wat gebeurt