Bit vastpakken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

JoRiNe

Re: Bit vastpakken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 22:34

miss een bit met een sppelte eraan? dat heeft een fjord die ik ken ( en die dat ook doet ) ook. ff een heel andere vraag: jij gaat dus met een fries op wedstrijd, ik heb nu ok mijn eerste wedstrijd op een fries gereden maar hoe zijn jou punten, zijn er veel jury's die friesen duidelijk niks vinden en dus terwijl je heel goed heb gereden lage punten geven?

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-05 22:45

JoRiNe schreef:
miss een bit met een sppelte eraan? dat heeft een fjord die ik ken ( en die dat ook doet ) ook. ff een heel andere vraag: jij gaat dus met een fries op wedstrijd, ik heb nu ok mijn eerste wedstrijd op een fries gereden maar hoe zijn jou punten, zijn er veel jury's die friesen duidelijk niks vinden en dus terwijl je heel goed heb gereden lage punten geven?

Een sppelte???? Wat is dat?
Mijn punten zijn vaak terecht. Sommige juryleden zijn helaas niet zo objectief zoals ze horen te zijn en daarbij merk je het wel in de punten. Maar als je een goede jury treft wordt je proef beoordeeld zoals je hem rijdt, en dat komt vaker voor dan dat je een slechte jury hebt.

Met mijn pony had ik altijd een goed gevoel qua punten (heb t/m de M2 met haar gereden), meet Fedde zit ik er meestal naast.

JoRiNe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 22:48

o sorry ik bedoelde een speeltje , zo'n rondje met 3 (ofzo) staafjes eraan. tnxs voor de info