sterk

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Annemieke13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 12:50

zelf als een volwassen persoon helpt doet die dat ook gewoon!

iris17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 14:24

monsera schreef:
Jij hebt een andere naam ik weet niet of het over dezelfde pony gaat maar een pony hoort je niet alle hoeken te laten zien als je aan het longeren bent.Probeer a.u.b. goede begleiding te zoeken.Een volwassen persoon die je kan begleiden want hier kunnen ongelukken van komen.En zo heb je ook niet veel plezier van je pony terwijl het soms zo simpel is op te lossen maar zoek dan wel hulp.

nee, ik ben niet degene die het topic is begonnen maar ken de pony wel.
Ik heb hem nl ook gehuurd en ben gestopt omdat ik hem onbetrouwbaar vind, en ik wil gewoon lekker relaxed buitenrijden met een los teugeltje en dat ging gewoon niet.
Het is alleen wel een superlief beest en ik heb dan ook vanalles geprobeerd om het probleem op te lossen (en ja, ook onder begleiding van iemand die er verstand van heeft) maar niets hielp helaas. Hij heeft keren dat hij superbraaf is en alles doet wat je zegt maar als hij iets in z'n hoofd heeft is hij niet meer te stoppen Clown .

josien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 22:20

Het maakt niks uit hoe groot of oud iemand is die met een paard gaat werken. Het gaat er om of je respect krijgt door je manier van handelen en bewegen.

Als het paard op de grond geen respect heeft voor mensen dan is het onder het zadel een gevaarlijk probleem. Zoek dus begeleiding in richting van de NH die je het respect probleem kan helpen oplossen om daarna weer met rijden verder te gaan. Niet iedereen die aan NH doet zou je kunnen helpen, zoek dus iemand die weet wat hij doet en weet wat hij hiermee moet.

Ik weet niet waar Vlijmen licht, maar anders zou ik zelf ook kunnen komen.