QQQQ schreef:Kottas zegt:"Er zijn 2 soorten ruiters: Goede en slechte. De goede hebben per definitie een correcte en onafhankelijke zit".
Ik ben van mening dat een correcte zit in de basis hetzelfde moet zijn als een correcte zit in de top, alleen zou je in de top verwachten dat er veel 9s en 10en worden gescoord en in de basis zullen er veel scores tussen de 3 en 7 moeten worden uitgedeeld.
Nou dit is blijkbaar niet haalbaar en verspilde moeite dan
...HOEVEEL RUITERS EN AMAZONES RIJDEN MET EEN ONAFHANKELIJKE ZIT IN DE BASIS OF IN JOU OMGEVING?
En dan geen "eigen draai" eraan geven, onafhankelijk is waar onafhankelijk voor staat! Het is zo makkelijk gezegd, maar zo weinig kunnen het en zo velen zeggen het!
Ik vroeg niet om correct, correct is zoals het hoort en waar wij naar streven.... Een goede zit OF een onafhankelijke zit, niet praten naar idealen, praten naar eigen rijstijl..!!! Ik geloof namelijk niet in het feit dat zovelen als een Anky zitten en rijden of zeggen dat zij dat doen en eerst zullen leren voordat zij uitkomen in de klasse L!
Kun je nou met een goede zit over van klasse B naar klasse L of moeten alle ruiters met een goede zit wachten en streven naar de onafhankelijke zit voordat zij mogen wijken...!!
Ongelofelijk dat ik deze discussie voer...
Ik heb mijn zegje gedaan, dus ik kap ermee.
Als je antwoord wees dan wel eerlijk en lieg jezelf niet voor.... Het heeft namelijk geen nut als we net als Kafue zeggen dat we het kunnen, maar daarvoor wel even de defenitie van onafhankelijk naar eigen hand zetten....