Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
klomp schreef:daantjuhhh schreef:oojah.. met zand vinden ze t niet lekker om te knarsen vandaar stoppen ze dan.
en met groene zeep glijden zn tanden over elkaar zodat ie ook niet kan knarsen
ja hoor komen we weer met zand!! vind jij dat ook lekker als ik zand of groene zeep in jouw mond stop?? denk het niet! vind dat geen oplossing! beter kun je kijken naar hoe jij bent met je handen, of dat het werk te zwaar is en of hij medisch niks mankeert.
daantjuhhh schreef:thuis een hand zand in de mond doen voordat je opstapt..
op wedstrijd een beetje groene zeep..
doe dit een maand of 3 standaart voordat je opstapt en meestal zijn ze t na een poos dan verleerd of vergeten..
wees niet bang dat je paard er iets van krijgt, op stage doen ze t ook altijd zonder problemen.
maar kijk wel ff naar zn mond want knarsen duid wel vaker op tand of mondproblemen
Engeltje schreef:daantjuhhh schreef:thuis een hand zand in de mond doen voordat je opstapt..
doe dit een maand of 3 standaart voordat je opstapt en meestal zijn ze t na een poos dan verleerd of vergeten..
wees niet bang dat je paard er iets van krijgt, op stage doen ze t ook altijd zonder problemen.
maar kijk wel ff naar zn mond want knarsen duid wel vaker op tand of mondproblemen
op stage doen ze t ook altijd zonder problemen.
Daantjuhhhhh lachen zeg groene zeep en zand. Beetje waspoeier erbij gaan ze lekker op schuimen!!!.
je moet het probleem uitzoeken en oplossen.daantjuhhh schreef:daantjuhhh schreef:zo als verder naar boven heb ik t al uitgelegd...
beetje onnodig om dan nog zo te reageren...
Was op zich wel een béétje te verwachten
, want hij staat ook heel vaak te pielen met zn eten... Dus binnenkort komt de tandarts langs en dan hoop ik dat et dan opgelost is..

lieSjj schreef:hapje zand.. helpt echt!
suc6
lieSjj schreef:hapje zand.. helpt echt!
suc6
Citaat:ik vind t nogal overdreven om een ander stagebedrijf te zoeken..
moet mijn ogen sluiten voor zoiets??
als ik werk heb in de paarden later kom ik nog wel 10 x ergere dingen tegen..
ten 2de hebben de paarden daar een beter leven als op al mijn andere adressen,,
ze komen elke dag buiten, worden elke dag gereden of gelongeerd.
Als er een DA nodig is komt ie, Als er een paardentandarts moet komen komt ie.. (pas nog geweest)
ze krijgen voldoende voer en elke dag op de zelfde tijd 3 x per dag.
elke dag gaan de lampen op de zelfde tijd aan en uit.
elke dag worden de stallen gemest.
en ruim opgestrooid.
de paarden kennen mijn stagebegleidster door en door..
als er een in de bak staat en ze roept m, komt ie in volle rengalop en hinnikent naar der toe..
ze doen er niet moeilijk qua geld als t op de paarden aankomt.
als ze een lange dag op wedstrijd is geweest of een heledag ergens heen werken..
en ze komt s avonds thuis komen de paarden eerst ..
ze gaat eerst zorgen dat de beesten alles hebben wat hun hartje begeerd
En ik heb nog nooit zoveel geleerd over paarden, rijden, ziektes, keuringen, fokken als daar.
Engeltje schreef:En ondanks de hapjes zand die de paardjes krijgen zijn ze toch erg gelukkig