In de zomer heeft ie nergens last van maar nu in de winter wel!!
Op wedstrijd heeft ie nergens last van...loopt ie gewoon overal langs...op de vorige stal had die van mij dat ook al achterin de bak dus het ligt neit speciaal aan de bak waar we nu dus in rijden...die van mij heeft voor zover k weet egen nare ervaringen in gehad...
Maar wat ik er aan doe is in het begin als k ga rijden zoveel mogelijk voor in de bak rijden en dan steeds een stukje verder naar achter, en um lekker aan het werk houden...
Dan valt het wel mee...en als k in de gaten krijg dat ie alsnog weg wilt schieten dan vraag k stelling naar binnen...dan kan die niet zo snel wegschieten!!
Succes ermee

Er zit een grote dichte schuifdeur, maar die klappert wel eens.. Dus ja.. Tegen dat geklapper kun je wel wat doen, blokjes ertussen schuiven, maar ze blijft bang, en daardoor ik ook. Dus een wisselwerking. als ik ernaast loopt daarentegen, loopt ze wel achter mij aan, maar als ik naast haar loop doet ze het ook niet. Maar naast haar ben ik ook veel minder bang.. 't Is gewoon een wisselwerking, en zwaar klote!
haha