Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Kaya schreef:Sporen van 2,5 cm in een paard prikken, dat vind ik diermishandeling.
Fellor schreef:In dit geval worden de sporen er alleen maar korter en zachter van, alleen werkt het platte oppervlak iets scherper in, maar die sporen heb je net zo geod in het ijzer zo uit de winkel.

runningkawa schreef:Zijgangen rij je toch op je kuit?
Maar zie het hier zovaak voorbij komen?

Kaya schreef:Hoe kom je daar nou bij? En waarom brul je zo hard? Je kent mij helemaal niet, hoe kun je mij dan een dierenmishandelaar noemen? Een excuus is hier op zijn plaats.
Scherpe randjes... Mensen, daar heb je toch vijltjes voor??? Afgezaagd betekent ingekort, en natuuuuuurlijk de scherpe randjes daarna rondgevijld! Ik laat me bijna verleiden tot te zeggen wat ik allemaal dierenmishandeling vind. Sporen van 2,5 cm in een paard prikken, dat vind ik diermishandeling. Onder andere...
MickysHootie schreef:Ik heb eens gezocht maar kan hier geen wet over vinden. Een kortere, kleinere spoor kan toch ook nooit scherper zijn dan een langere? Een lange, rechte prikker of een kort rond stompje - probeer het eens bij jezelf?Zie de opmerking van runningkawa, dit regelement is ook naar aanleiding van diezelfde wet...